ΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi ASX 1.6 [test drive]

Ανανεωμένο στα σημεία, το ASX δίνει εκ νέου το «παρών», σε μία κατηγορία που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική…

Μπορεί σαν μοντέλο να μην είναι το πιο σύγχρονο της αγοράς, χάρη όμως στο δεύτερο κατά σειρά facelift, που δέχτηκε τους τελευταίους μήνες, δείχνει αρκετά ανανεωμένο και up to date. Το ASX προσφέρεται πλέον μόνο σε μία έκδοση, αυτή της δοκιμής, με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρων, που στοχεύει πρωτίστως στην οικονομία.

Οπτικά, στις αλλαγές του νέου ASX, του 2018, περιλαμβάνονται νέοι προφυλακτήρες, μία μάσκα με χρωμιωμένες μπάρες, φώτα LED ημέρας, καθώς και μία κεραία νέου τύπου. Όλα αυτά δίνουν ένα πιο φρέσκο αισθητικό αποτέλεσμα, από το οποίο δεν λείπει ο δυναμισμός.  Και εντός όμως υπάρχουν βελτιώσεις, οι οποίες αναβαθμίζουν το τελικό αποτέλεσμα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη βελτίωση της ηχομόνωσης της καμπίνας, τα νέα καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και το, επίσης νέο, infotainment σύστημα, που είναι μάλιστα και ιδιαίτερα πρακτικό στη χρήση του.

Στα υπέρ μπορούμε να αναφέρουμε επίσης την καλή θέση οδήγησης, που προσφέρει μεταξύ άλλων αυξημένη περιμετρική ορατότητα, καθώς και την ευρυχωρία του σαλονιού, που είναι από τα πιο μεγάλα της κατηγορίας. Στον αντίποδα, πάλι, έχουμε τα χρησιμοποιούμενα υλικά, που είναι σχετικά σκληρά και -χωρίς να είναι μέτρια- δεν φτάνουν σε ποιότητα αυτά άλλων ανταγωνιστών.

photos: gkaragiorgakis

Περνώντας στον κινητήρα, ο 1.6 MIVEC είναι μεν παλαιός γνώριμος, ο οποίος όμως έχει δεχτεί αρκετές βελτιώσεις από τους μηχανικούς της φίρμας. Πλέον πληροί τις νεότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 6b, κερδίζοντας κάτι σε οικονομία και ποιότητα λειτουργίας, χωρίς να χάνει σε ισχύ. Οι 117 ίπποι παραμένουν εκεί, κάπως «λίγοι» στις πολύ χαμηλές στροφές αλλά αρκετοί να εξυπηρετήσουν το μέσο χρήστη στις καθημερινές του μετακινήσεις και όχι μόνο. Στα πλεονεκτήματα προσθέστε την ελαστικότητα που προσφέρει και την πολύ λογική κατανάλωση για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Θετικές εντυπώσεις αφήνει και η συνεργασία του με το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων, αν και στην κίνηση στην εθνική λείπει μία έκτη, μακρύτερη σχέση.

Σε ο,τι αφορά στην οδική συμπεριφορά, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αλλαγές. Πρόκειται για ένα ευχάριστο οδηγικά όχημα, με σαφή προσανατολισμό το δρόμο αλλά και αρκετό ύψος για να κινηθεί εύκολα και πέρα από αυτόν. Οι αναρτήσεις του απορροφούν ικανοποιητικά το σύνολο σχεδόν των ανωμαλιών, ενώ οι κλίσεις στις στροφές δεν φτάνουν σε σημείο να τρομάξουν τον οδηγό. Το σύστημα διεύθυνσης κόβει αρκετά και έτσι βοηθάει στην κίνηση στην πόλη. Δεν προσφέρει τρομερή πληροφόρηση είναι όμως σίγουρα καλύτερο από το μέσο όρο της κατηγορίας. Αντίστοιχα και τα φρένα, δείχνουν αποτελεσματικά και ακούραστα, ακόμα και σε σκληρή χρήση.

Στο δια ταύτα, το ASX συνεχίζει να αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση για όποιον αποζητά ένα SUV ικανό να καλύψει τις ανάγκες μία οικογένειας. Δεν είναι το πιο καινούριο, ούτε το πιο ολοκληρωμένο που υπάρχει στην κατηγορία. Είναι γεγονός όμως ότι δεν υστερεί και πουθενά, παραμένει ένα από τα πιο εύχρηστα σε καθημερινή χρήση, ενώ η τιμή του είναι πραγματικά εξαιρετική για το επίπεδο εξοπλισμού και τα όσα προσφέρει.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων MITSUBISHI

Mitsubishi ASX 1.6 – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.590 cc
Διάμετρος x διαδρομή 75,0 x 90,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 86 kW (117 PS) / 6.000 rpm
Ροπή 154 Nm (15,7 kgm) / 4.000 rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,5 sec
Τελική ταχύτητα 183 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 7,2 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 6,9 / 5,7 / 4,9 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 63 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 875 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 131 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Yokohama Geolandar G033, 215/70 R16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.365×1.810×1.640 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.525/1.530 mm
Μεταξόνιο 2.670 mm
Χώρος αποσκευών 406-1.183 lt
Απόβαρο 1.335 kg
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 17.120€

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!