NEA

Νέο Toyota Auris με νέο δίλιτρο μοτέρ και hybrid έκδοση [vid]

H ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει στο σαλόνι της Γενεύης τη νέα γενιά Auris μαζί με νέα κιβώτια ταχυτήτων και νέους τύπους τετρακίνησης…

Τελικά οι Ιάπωνες έχουν ετοιμάσει αρκετά νωρίτερα τη νέα γενιά Auris, η οποία θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα δίπλα στο ανανεωμένο Aygo και μια concept εκδοχή της νέας Supra. Στην οθόνη σας βλέπετε την πρώτη teaser φωτογραφία του νέου Auris που θα έχει πιο δυναμική εμφάνιση και νέο εσωτερικό στο πρότυπο του C-HR.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία πέρα του ότι το νέο Auris θα βασίζεται στη πλατφόρμα TNGA και πως θα υπάρξει ένας νέος δίλιτρος βενζινοκινητήρας που θα τοποθετείται τόσο σε συμβατική έκδοση όσο και στη νέα υβριδική. Η θερμοδυναμική απόδοση φτάνει στο 40% (στο 41% στην περίπτωση του hybrid) και από τα highlights του νέου μοτέρ ξεχωρίζει η ευρύτερη περιεχόμενη γωνία των βαλβίδων, ο βέλτιστος χρονισμός τους και η καλύτερη καύση και ο διπλός ψεκασμός (με ξεχωριστό μπεκ πολλαπλών σημείων στα χαμηλά φορτία και ένα άλλο άμεσου ψεκασμού στα υψηλότερα).

H νέα σειρά του δίλιτρου κινητήρα ονομάζεται Dynamic Force Engine και αποδίδει 171 ίππους και 205 Nm ροπής. Για λόγους πιο ήπιας διαχείρισης το ίδιο μοτέρ (δεν διευκρινίζεται εδώ αν υπάρχει ο διπλός ψεκασμός) στη νέα υβριδική έκδοση THS II αποδίδει 146 ίππους και 180 Nm, σύμφωνα με μη επίσημες πληροφορίες μας.

Συνοψίζοντας στο νέο Auris θα υπάρχουν δύο hybrid εκδόσεις: μία στα 1,8 λίτρα με συνδυαστική ισχύς στα 122 άλογα και μία νέα στα 2,0 λίτρα με συνδυαστική απόδοση στους 180 ίππους. Επίσης εκτιμάται πως στην βάση της γκάμας θα συνεχίσει ο turbo κινητήρας των 1.200 κ.εκ., ενώ πιθανότατα να μην υπάρξει diesel έκδοση (όπως και στο Yaris) στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Toyota.

Στην Γενεύη οι Ιάπωνες θα παρουσιάσουν μία νέα σειρά μηχανικού κιβωτίου με 6 σχέσεις, με μικρότερο βάρος (κατά 6 κιλά) και διαστάσεις. Νέο είναι και το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο Direct Shift-CVT με ομαλότερη και ταχύτερη κατά 20% αλλαγή σχέσεων, σύμφωνα πάντα με την Toyota. Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε και τις δύο νέες διατάξεις τετρακίνησης. Η πρώτη είναι η Dynamic Torque Vectoring με μεταφορά της ροπής στους δύο άξονες και λειτουργία ελέγχου κατανομής σε κάθε τροχό (κάτι σαν ψευδό-μπλοκέ). Αυτή θα προορίζεται για τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης. Το E-Four θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα για να μεταφέρει τη ροπή στους πίσω τροχούς και συνδυάζεται με υβριδικές εκδόσεις.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button