NEASMS

O κινητήρας Wankel επιστρέφει αλλά ως κομπάρσος

Η Mazda κάνει τα πάντα για να κρατήσει έναν από τους πιο γνωστούς κινητήρες στην φαρέτρα της απέναντι στις ιδιαίτερα αυστηρές προδιαγραφές ρύπων…

Οι Ιάπωνες είναι από τους λίγους κατασκευαστές που δεν έχουν παρασυρθεί στην δίνη της ηλεκτροκίνησης όπως έχει ενορχηστρώσει με τον καλύτερο τρόπο κυρίως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Μάλιστα πιστεύουν πως οι θερμικοί κινητήρες έχουν περιθώρια βελτίωσης της θερμοδυναμικής τους απόδοσης πάνω από το 50% (πρόσφατα η Toyota παρουσίασε νέα γενιά δίλιτρου μοτέρ με 40%).

Πρόσφατα, ο αντιπρόεδρο της Mazda Europe, o Martin ten Brink, επιβεβαίωσε πως ο Wankel θα επιστρέψει στα αυτοκίνητα της μάρκας το 2019. Αλλά όχι ως βασικός κινητήρες παρά ως range extender (επαυξητικός σε ρόλο γεννήτριας) στα ηλεκτροϋβριδικά με μεγάλη αυτονομία. Ο νέος περιστροφικός κινητήρας θα έχει έναν ρότορα, θα είναι ιδιαίτερα κόμπακτ (στο μέγεθος ενός κουτιού παπουτσιών) ενώ χάρη στην αρχιτεκτονική του περιστροφικού κινητήρα δεν έχουν κραδασμούς και έτσι δεν αλλάζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των ηλεκτρικών μοντέλων.

Τι είναι ο κύκλος μετρήσεων WLTP και σε τι διαφέρει από τον NEDC; [blog]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!