NEA

To TopGear επαναφέρει την επική διαφήμιση του Peugeot 206 [vid]

Όλα ξεκίνησαν από μια ιδέα, μια τρελή ιδέα. Θα μπορούσε άραγε ένα Hindustan Ambassador να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο Peugeot 208 GTi;

H ιδέα προέρχεται από την διαφημιστική καμπάνια του Peugeot 206, η οποία γυρίστηκε το 2003 για το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ινδία και θεωρείται μια από τις καλύτερες καμπάνιες αυτοκινήτων όλων των εποχών. Με τίτλο «Ο γλύπτης» η διαφήμιση παρουσίαζε έναν νεαρό Ινδό ο οποίος ερωτεύεται ένα Peugeot 206, οπότε σφυροκοπώντας και με την βοήθεια ενός ελέφαντα μετατρέπει ένα Hindustan Ambassador στο αντικείμενο του πόθου του.

Το site του TopGear ανέλαβε λοιπόν το remake αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας, αυτή την φορά μετατρέποντας στα αλήθεια, όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί- ένα Hindustan Ambassador στο σύγχρονο Peugeot 208 GTi. Ενδιαφέρον είναι πως η Ambassador έχει περάσει πλέον στην ιδιοκτησία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Με τη χρήση γνήσιων ανταλλακτικών της Peugeot περιλαμβανομένων των φώτων, των τροχών και της μπροστινής μάσκας ενός 208 GTi, το εγχείρημα επιτεύχθηκε επιτυχώς.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!