NEASMS

Σε πρώτο πλάνο η νέα γενιά Subaru Forester!

Στην έκθεση της Νέας Υόρκης παρουσιάστηκε το νέο Forester διατηρώντας την γνωστή συνταγή και βασισμένο στη νέα πλατφόρμα της ιαπωνικής μάρκας…

To νέο Subaru Forester κάνει πρεμιέρα δίπλα στο επίσης νέο Toyota RAV4 αλλά και στο Honda CR-V που έχει παρουσιαστεί εδώ και καιρό και που θα αντιμετωπίσει στην βορειοαμερικανική αγορά. Εδώ βλέπετε την 5η γενιά του SUV της Subaru που είναι εμφανές ότι διατηρεί μία σχεδιαστική προσέγγιση που να μπορεί να τους ικανοποιήσει όλους (μαζί και τους Ευρωπαίους). Έτσι, το στιλ του νέου Forester μπορεί να μην εντυπωσιάζει αλλά σίγουρα δεν έχει κάποιες ακρότητες για να θεωρηθεί ντεμοντέ σε μικρό διάστημα.

Από πλευράς διαστάσεων η Subaru δεν αναφέρει κάτι για το μήκος του αμαξώματος αλλά μιλά για σημαντική αύξηση των εσωτερικών χώρων χάρη στο μεγαλύτερο κατά 30 χιλιοστά φτάνοντας πλέον τα 2,669 μέτρα. Σύγχρονο και μοντέρνο φαίνεται το εσωτερικό με την οθόνη αφής στις 6,5 ή 8,0 ίντσες, ενώ ψηλότερα και στην μέση του ταμπλό υπάρχει μία ακόμη μικρότερη. Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για πολλές πρακτικές θήκες στο εσωτερικό και για πλούσιο εξοπλισμό περιλαμβάνοντας το Eyesight (ένα σύνολο από κάμερες και ραντάρ συστημάτων υποβοήθησης οδηγού συμπεριλαμβάνοντας και αυτόνομη πέδηση) από την βασική έκδοση.

Αυτή είναι η 5η γενιά Forester και βασίζεται στην πλατφόρμα Subaru Global Platform (SGP) που χρησιμοποιείται ήδη στα νέα Impreza και SV. Στη Νέα Υόρκη κάνει πρεμιέρα ένας μεγάλος boxer των 2,5 λίτρων με 182 ίππους και με στάνταρ κιβώτιο CVT (το γνωστό Lineartronic). Φυσικά δεδομένη είναι η παρουσία του γνωστού «συμμετρικού» συστήματος τετρακίνησης.

Για την Ευρώπη και το ντεμπούτο του νέου Forester πιθανότατα αρχές Οκτωβρίου στο Παρίσι, εκτιμάται πως θα δούμε μία δίλιτρη boxer έκδοση (και πιθανότατα τον turbo 1.600άρη του Levorg με τα 170 άλογα), ενώ είναι γνωστό από τώρα πως δεν θα υπάρχει diesel. Εδώ να πούμε πως η Toyota κατέχει το 16% της Subaru και πως συνδράμει στην εξέλιξη μίας υβριδικής έκδοσης του Forester. Μία πρωτότυπη θα παρουσιαστεί τον Απρίλιο στο Πεκίνο με το σύστημα του XV Hybrid που συνδυάζει αντί για την κλασική τετρακίνηση έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!