NEA

Στο σφυρί η τελευταία αγωνιστική Ferrari που είδε Enzo

Πρόκειται για την Ferrari F1/87 την οποία οδηγούσε ένας από τους πιο ξεχωριστούς οδηγούς στο πρωτάθλημα του 1987, ο Michele Alboreto…

Πίσω από το τιμόνι αυτής της Ferrari ήταν o Alboreto (στο GP Ουγγαρίας, Αυστρίας, Ιταλίας και Πορτογαλίας) και παρά τις καλές επιδόσεις του στα δοκιμαστικά, προβλήματα στην αξιοπιστία του κινητήρα τον οδήγησαν να εγκαταλείψει και στα τέσσερα από αυτά.

Το μονοθέσιο κινούσε ένας εξακύλινδρος turbo των 1,5 λίτρων (με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, αντί για 120) σε συνδυασμό με μηχανικό 6άρι σασμάν. Η ισχύς έφθανε τα 950 άλογα σε ρυθμίσεις δοκιμών και στα 880 άλογα στον αγώνα. Το αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί από τον Αυστριακό Gustav Brunner με συμμετοχή του Βρετανού μηχανικού John Barnard.

Σύμφωνα με τον οίκο δημοπράτησης Bonham’s το αγωνιστικό παρέμεινε σε ειδικό χώρο φύλαξης με κλιματιζόμενες συνθήκες, αλλά τα μηχανικά μέρη θα χρειαστούν μία σοβαρή αναπαλαίωση για να μπουν ξανά σε λειτουργία. Πάντως, το γεγονός πως η Ferrari F1/87 ήταν η τελευταία που αγωνιστική και ένα χρόνο πριν φύγει ο Enzo, της δίνει μία επιπλέον αξία που θα ξεπεράσει τις 750.000 ευρώ.

Technical Specification

Type: rear,longitudinal 90° V6
Bore/stroke: 81 x 48.4 mm
Unitary displacement: 249.40 cc
Total displacement: 1496.43 cc
Compression ratio: 10 : 1
Valve actuation twin overhead camshafts per bank, four valves per cylinder
Fuel feed: twin turbos, Weber-Marelli electronic indirect injection
Lubrication: dry sump
Clutch:  multi-plate
Frame: monocoque, Kevlar and carbon-fibre composite structure
Front suspension: independent pull-rod, twin wishbones, inboard springs over telescopic shock absorbers, anti-roll bar
Rear suspension: independent pull-rod, twin wishbones, inboard springs over telescopic shock absorbers, anti-roll bar
Brakes: discs
Transmission: 6-speed + reverse
Steering: rack-and-pinion
Fuel tank: capacity 150 litres
Front tyres: 25.0-10.0-13
Rear tyres: 26.0-15.0-13

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button