ΑΓΩΝΕΣ

Η Red Bull με κινητήρες Honda από το 2019

Η ίδια η εταιρία ανακοίνωσε επίσημα ότι από του χρόνου τα μονοθέσιά της στη Formula 1 θα τρέχουν με κινητήρες της Honda.

Ως εκ τούτου, η φετινή σεζόν σηματοδοτεί το τέλος μίας πολύχρονης συνεργασίας με τη Renault. Οι Red Bull και Renault ήταν μαζί για 12 ολόκληρα χρόνια, κατακτώντας 57 νίκες σε Grand Prix, καθώς και 4 παγκόσμιους τίτλους, οδηγών και κατασκευαστών, από το 2010 έως και το 2013. Ο ίδιος ο επί κεφαλής της ομάδας, Christian Horner, δήλωσε πως η αλλαγή αυτή γίνεται καθώς μπορεί να δώσει στη Red Bull περισσότερες πιθανότητες να είναι ανταγωνιστική και να διεκδικήσει ξανά τίτλους. «Αυτό το πολυετές συμβόλαιο με τη Honda σηματοδοτεί την αρχή μίας συναρπαστικής νέας φάσης στις προσπάθειες της Aston Martin Red Bull Racing να κυνηγήσει όχι μόνο νίκες σε Grand Prix αλλά αυτό που είναι πάντα ο στόχος μας, οι τίτλοι του πρωταθλήματος».

Ο ίδιος μάλιστα συμπλήρωσε πως «μετά από προσεκτική εξέταση και αξιολόγηση είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συνεργασία με την Honda είναι η σωστή κατεύθυνση για την ομάδα. Έχουμε εντυπωσιαστεί από τη δέσμευση της Honda στην F1, από τα γρήγορα βήματα που έκαναν τα τελευταία χρόνια με την αδελφή ομάδα Scuderia Toro Rosso και από τις φιλοδοξίες τους, που ταιριάζουν με τις δικές μας».

Από την πλευρά της Honda δηλώσεις έκανε ο Takahiro Hachigo, ο οποίος τόνισε πως «η συνεργασία με δύο ομάδες σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε διπλάσια δεδομένα από ότι προηγουμένως. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία τόσο με την Toro Rosso όσο και με τη Red Bull Racing θα μας επιτρέψει να πλησιάσουμε τον στόχο μας, να κερδίσουμε αγώνες και πρωταθλήματα δημιουργώντας δύο ισχυρές συνεργασίες».

Όσο για τη συνεργασία με τη Renault, ο Christian Horner δεν παρέλειψε να πει δύο καλά λόγια. «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Renault για τα τελευταία 12 χρόνια, μια περίοδος κατά την οποία βιώσαμε μαζί μερικές απίστευτες στιγμές. Κάποιες φορές είχαμε τις διαφορές μας, αλλά η Renault πάντα δούλευε ακούραστα και στο έπακρο των δυνατοτήτων της για να μας προσφέρει μια ανταγωνιστική μονάδα ισχύος».

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button