NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Έναρξη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ Ford-VW!

Οι δύο γίγαντες ανακοίνωσαν ότι υπέγραψαν ένα Memorandum of Understanding, διερευνώντας το ενδεχόμενο συνεργασίας σε διάφορους τομείς.

Η επαφή αυτή μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, Ford Motor Company και Volkswagen AG, έχει αρκετό ενδιαφέρον, αφού μιλάμε για δύο από τους μεγαλύτερους ομίλους του πλανήτη. Γίνεται όμως από την αρχή ξεκάθαρο ότι δεν μιλάμε για κάποιου είδους συνένωση, ούτε και θα υπάρξει ανταλλαγή μετοχών ή ποσοστών μεταξύ τους. Αντιθέτως, οι δύο πλευρές θα προσπαθήσουν να βρουν κοινό έδαφος σε θέματα που θα ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα τους και αναβαθμίζουν την εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών τους παγκοσμίως. Περισσότερες πληροφορίες, λογικά, θα προκύψουν με την πάροδο του χρόνου και την πορεία των συνομιλιών.

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα, ακούγεται όμως η από κοινού εξέλιξη μιας νέας σειράς επαγγελματικών οχημάτων. Για το θέμα αυτό τοποθετήθηκε ο δρ. Thomas Sedran, επί κεφαλής της στρατηγικής του ομίλου Volkswagen. «Οι αγορές και η ζήτηση των πελατών μεταβάλλονται με απίστευτη ταχύτητα. Και οι δύο εταιρείες έχουν ήδη ισχυρές και αλληλοσυμπληρωματικές θέσεις σε διαφορετικές κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων. Η προσαρμογή στις αυξανόμενες προκλήσεις επιτάσσει την απόκτηση ευελιξίας μέσω συνεργασιών. Αυτό είναι βασικό στοιχείο της στρατηγικής του ομίλου Volkswagen για το 2025. Μια πιθανή βιομηχανική συνεργασία με τη Ford θεωρείται ως μία ευκαιρία για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και των δύο εταιρειών, σε όλο τον κόσμο».

Με τη σειρά του, ο Jim Farley, πρόεδρος των διεθνών αγορών της Ford, έκανε την ακόλουθη δήλωση. «Η Ford δεσμεύεται στη βελτίωση της επιχειρηματικής ευρωστίας και στην αξιοποίηση προσαρμοζόμενων επιχειρηματικών μοντέλων, τα οποία περιλαμβάνουν συνεργασίες με εταίρους για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας». Συμπλήρωσε, δε, λέγοντας ότι «ανυπομονούμε να εξετάσουμε τις επόμενες ημέρες -μαζί με την ομάδα της Volkswagen- τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουμε να συνεργαστούμε ώστε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών των επαγγελματικών οχημάτων, καθώς και πολλά ακόμα».

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Ένα σχόλιο

  1. Το μόνο που μπορεί να προκύψει είναι η αντικατασταση του vw caddy από το αντίστοιχο transit connect. Είναι γνωστό ότι η vw ψάχνει για κάποιον συνεργάτη που θα της προμηθεύσει ένα νέο caddy. Το σημερινό βασίζεται στο golf iv. Δηλαδή είναι αρχαίο με ότι συνεπάγεται αυτό για τις προδιαγραφές ασφαλείας. Ύστερα και από την ιστορία με τα Γερμανικά Ταχυδρομεία τα οποία παρουσιασαν τη δική τους πρόταση για την εκτέλεση του Ταχυδρομικου έργου, η ανάγκη εξεύρεσης ενός συνεργάτη για την αντικατασταση του ξεπερασμένου caddy είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button