NEA

H Toyota αποχωρεί από την Isuzu

Η Toyota διατηρούσε μία συνεργασία εδώ και 12 χρόνια με την Isuzu στο πλαίσιο της εξέλιξης και της προμήθειας πετρελαιοκινητήρων.

Η Toyota ήταν από τις πρώτες εταιρίες που δήλωσαν πως εγκαταλείπουν την πετρελαιοκίνηση. Έτσι έρχεται ως φυσικό επακόλουθο ο τερματισμός της συνεργασίας με την Isuzu με την Toyota να πουλά το 6% που κατέχει από το 2006 πολύ σύντομα. Η Isuzu διατηρεί με μεγάλη τεχνογνωσία στους κινητήρες diesel και πριν από χρόνια συμμετείχε στην προμήθεια της Opel με τον 1.7.

Πλέον η Toyota θα συνεχίσει την πορεία της στην Ευρώπη και στην παγκόσμια αγορά μόνο με βενζινοκινητήρες και τις υβριδικές εκδόσεις επενδύοντας στην τεχνολογία hybrid. Βραχυπρόθεσμα η Toyota οφείλει να παρουσιάσει και ηλεκτρικά BEV μοντέλα, αλλά μακροπρόθεσμα η εταιρία επενδύει και στα fuel cells. Πάντως, η αλήθεια είναι πως οι Ιάπωνες δεν είχαν ποτέ πραγματικά επενδύσει στους diesel κινητήρες και κατά μια έννοια τους θεωρούσαν αναγκαίο κακό.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!