NEA

Το VW T-Cross είναι το μικρότερο SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρία [vid]

To μικρότερο SUV της VW παρουσιάστηκε επίσημα και στην ευρωπαϊκή αγορά το εμπορικό του λανσάρισμα θα ξεκινήσει στο πρώτο τετράμηνο του 2019. Στην Ελλάδα την άνοιξη!

Μετά από πολλά teaser στοιχεία η VW παρουσίασε το T-Cross που τοποθετείται απέναντι στα Seat Arona, Kia Stonic, Hyundai Kona, Renault Captur, Opel Crossland-X, Citroen C3 Aircross, Ford Ecosport κ.α. Σχεδιαστικά, το αμάξωμα μήκους 4,107 μέτρων και ύψους 1,558 μέτρων, μας παραπέμπει στα μεγαλύτερα T-Roc και Tiguan όταν το πίσω μέρος υπάρχει μία πιο κλασική γραμμή προς όφελος της πρακτικότητας. Εδώ μια έξυπνη σκούρα φάσα που διατρέχει από άκρη σε άκρη την τελευταία πόρτα δημιουργεί μία πιο φαρδιά άποψη. Συγκριτικά, το T-Cross είναι περίπου 13 εκατοστά κοντύτερο από ένα T-Roc.

Στον τομέα της πρακτικότητας ο χώρος αποσκευών θα είναι στα 385 λίτρα, τα οποία θα μπορούν να γίνουν έως και 455 χάρη στην δυνατότητα μετακίνησης των συρόμενων πίσω καθισμάτων σε μια διαδρομή 14 εκατοστών. Όταν οι πλάτες αυτών των καθισμάτων αναδιπλωθούν (διαιρούνται σε ποσοστό 60:40), τότε ο χώρος φόρτωσης φθάνει έως και τα 1.281 λίτρα. Σχετικά με το μεταξόνιο (2,56 μέτρα) είναι ίδιο με του Polo και οι χώροι για τους επιβάτες αναμένονται περίπου στα ίδια πολύ καλά επίπεδα.

Στο εσωτερικό η εικόνα μας θυμίζει το ταμπλό του Polo και του T-Roc). Στο κέντρο κυριαρχεί μια οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ προαιρετικά στην θέση του αναλογικού πίνακα οργάνων μπορεί να υπάρξει ψηφιακός πίνακας οργάνων. Όπως συνηθίζει η γερμανική εταιρία ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης με όλα τα συστήματα υποβοήθησης.

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τους τρικύλινδρους 1.0 TSI με τους 95 και 115 ίππους (με φίλτρο μικροσωματιδίων). Ψηλότερα τοποθετείται η έκδοση 1.5 TSI με 150 ίππους, ενώ υπάρχει και diesel 1.6 TDI με 95 άλογα. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες, ενώ ανάλογα με τον κινητήρα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις και φυσικά αυτόματα DSG-7. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πλάνα για μία έκδοση GTI και πολύ πιο πιθανό είναι να δούμε μία έκδοση TGI (όπως στην περίπτωση του Seat Arona).

To νέο T-Cross βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στην Pamplona της Ισπανίας (δίπλα στο Polo κ.α.). Επίσης θα κατασκευάζεται στην Κίνα και στην Βραζιλία. Στην Γερμανία οι τιμές του T-Cross ξεκινούν από τις 17.975 ευρώ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button