Επίσημα η ολοκαίνουργια Porsche 911 [vid]

H γερμανική εταιρία παρουσίασε επίσημα στο Los Angeles την 8η γενιά 911 (992) με μία εξελιγμένη σχεδίαση και αναβαθμισμένους, πιο ισχυρούς από ποτέ, εξακύλινδρους turbo κινητήρες…

Η νέα γενιά με τη κωδική ονομασία 992 μοιάζει σχεδιαστικά ως μία φυσική εξέλιξη της απερχόμενης 992. Φυσικά τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι πολύ διαφορετικά από την 991.2, αλλά όποιος περίμενε κάτι παραπάνω έπεσε έξω αφού η 992 μοιάζει περισσότερο ως ένα μοντέλο με βαρύ facelift. Όπως και να έχει στην οθόνη σας βλέπετε μία ακόμη πανέμορφη Porsche με αρκετές πινελιές από την Mission E.

Επανασχεδιασμένος είναι ο πίσω προφυλακτήρας με τις διπλές οβάλ απολήξεις της έκδοσης S, ενώ καινούργιος είναι τόσο ο εμπρός (προφυλακτήρας) όσο και η σχεδίαση των προβολέων. Επίσης, στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι νέες θυρίδες εξαερισμού για τον κινητήρα και με νέα πίσω φώτα που συνδέονται μεταξύ τους με μια φωτεινή λωρίδα με την ονομασία της Porsche. Οι βασικές Carrera έχουν νέας σχεδίασης ζάντες (19άρες μπροστά και 20άρες πίσω) όταν οι Carrera S έχουν μεγαλύτερες (20άρες και 21 ιντσών, αντίστοιχα). Ο μπροστινός πρόβολος έχει επιμηκυνθεί μερικά εκατοστά για καλύτερα αποτελέσματα στο Euro NCAP, ενώ αυξημένο είναι και το μπροστινό μετατρόχιο.

Συγκεκριμένα, τo μήκος είναι το ίδιο ενώ χαρακτηριστικές είναι οι ενσωματωμένες στο αμάξωμα χειρολαβές που «βγαίνουν» ηλεκτρικά. Η νέα 911 έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, κατά 45 χιλιοστά μπροστά και κατά 44 χιλιοστά πίσω. Έτσι, το αμάξωμα είναι φαρδύτερο και θα υπάρχει μια βασική S έκδοση. Ανάμεσα στα νέα στοιχεία περιλαμβάνεται το Wet Mode για βέλτιστη πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ νέο είναι και το Night Vision Assist.

Αν και η Porsche αναφέρει πως πιο αμβλυμμένη σχεδίαση παραπέμπει στην 911 της δεκαετίας του 1970, στο εσωτερικό δεν υπάρχει κάποια έκπληξη και από το γνώριμο ταμπλό ξεχωρίζει η touch-screen 10,9 ιντσών με πέντε διακόπτες ταχείας επιλογής των βασικών λειτουργιών. Ο πίνακας οργάνων έχει και πάλι τον παραδοσιακό αριθμό των πέντε οργάνων και κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, με τα όργανα να είναι πλέον πιο ξεχωριστά.

Αρχικά στην γκάμα της 911 θα είναι διαθέσιμη η έκδοση Carrera S με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο boxer με διάφορες αναβαθμίσεις (νέοι στροβιλοσυμπιεστές, σύστημα ψεκασμού, ψύξης κ.α.), με την ισχύ να φτάνει τους 450 ίππους (+30 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) και τα 530 Nm στις 2.300-5.000 σ.α.λ.). Οι νέες Porsche 911 είναι ταχύτερες κατά 0,4 δλ. για το 0-100. Συγκεκριμένα, η Carrera S έχει το 0-100 σε 3,7 δλ. δεύτερα και η τετρακίνητη Carrera 4S σε 3,6. Η διαφορά αυξάνεται αντίστοιχα κατά 0,6 δλ. με το πακέτο Sport Chrono με τελικές στα 308 και 306 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι κατά 10% πιο άμεσο, ενώ καινούργιας τεχνολογίας είναι και τα αμορτισέρ που επιτρέπουν την πιο γρήγορη προσαρμογή στις ρυθμίσεις. Νέος είναι και ο επιλογέας του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK με τις 8 σχέσεις ενώ θα υπάρχει και η επιλογή με το μηχανικό 7άρι.

Αργότερα θα λανσαριστεί η στάνταρ Carrera με 400 άλογα (+30) όπως και η Turbo που θα αποδίδει 600 άλογα, ενώ αρκετά πιο μετά θα δούμε και μια plug-in υβριδική. Στην Γερμανία η νέα Porsche 911 Carrera S κοστίζει από 120.125€ ενώ η τετρακίνητη Carrera 4S από 127.979€. Στην Ελλάδα οι αντίστοιχες εκδόσεις της τωρινής γενιάς είναι στις 160.860€ και 177.800€, αντίστοιχα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close