NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αποκάλυψη για το νέο Skoda Scala [vid]

To νέο μοντέλο της Skoda φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει πλήρως τη θέση της εταιρίας στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων.

Μετά από μία οργανωμένη προσέγγιση στην αγορά των SUV, ήρθε πλέον ο καιρός για τη Skoda να απλώσει τα δίχτυα της και στην αγορά των μικρομεσαίων μοντέλων. Η τσέχικη εταιρία, η οποία δείχνει να κερδίζει έδαφος συνεχώς, παρουσίασε τον αντικαταστάτη του Rapid, ο οποίος αντικατοπτρίζει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας. Πρόκειται για ένα νεανικό μοντέλο, με δυναμικές γραμμές και καλό συντελεστή αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, στο Cd=0,29. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια το ότι πλέον στην 5η πόρτα δεν υπάρχει το λογότυπο της μάρκας αλλά ολογράφως η ονομασία της.

Το νέο αυτό όχημα βασίζεται στο πάτωμα MQB A0 και πρόκειται για το πρώτο Skoda που χρησιμοποιεί τη νέα αυτή πλατφόρμα του ομίλου VW. Το μήκος του αγγίζει τα 4,37 μέτρα, το πλάτος του τα 1,79 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο τα 2,65 μέτρα. Οι σχετικά αυξημένες διαστάσεις εξασφαλίζουν άνετους χώρους στο εσωτερικό, καθώς και ένα μεγάλο διαμέρισμα αποσκευών της τάξης των 467 λίτρων (έως 1.410 λίτρων, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).

Η σχεδίαση του εσωτερικού κρίνεται σύγχρονη, παρότι δεν ξεφεύγει από τα πλαίσια που συνήθως κινείται η μάρκα. Όπως και στις υπόλοιπες σύγχρονες προτάσεις, υπάρχει προαιρετικά ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών. Αντίστοιχα, η οθόνη του συστήματος πληροφοριών και ψυχαγωγίας, που δεσπόζει στο πάνω μέρος του ταμπλό, κυμαίνεται από τις 6,5 έως τις χορταστικές 9,1 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού.

Οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones είναι στάνταρ, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα και πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το Adaptive Cruise Control (ACC), το SideAssist, τα συστήματα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist) και αυτόνομης πέδησης (Front Assist με City EmergencyBrake) καθώς και ο έλεγχος πλαισίου Sport ChassisControl.

Περνώντας στο κομμάτι των κινητήρων, φαίνεται και εδώ ότι οι φιλοδοξίες αλλά και οι προοπτικές του Scala είναι σαφώς υψηλότερες από αυτές του προκατόχου του. Ξεκινώντας από τα βενζινοκίνητα σύνολα, υπάρχει ο TSI των 1.000 κυβικών σε εκδόσεις των 95 και των 115 ίππων -με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων η πρώτη, με 6άρι ή με αυτόματο DSG7 σχέσεων η δεύτερη.

Ακολουθεί ο 1.5 TSI των 150 ίππων με το σύστημα απομόνωσης των κυλίνδρων, που μέχρι να εμφανιστεί η έκδοση RS -η οποία θα είναι δίλιτρη με πάνω από 200 ίππους- θα είναι η κορυφαία εκδοχή του Scala. Με τη σειρά του, ο diesel των 1.600 κυβικών αποδίδει και αυτός 115 ίππους, έχει καταλύτη SCR και AdBlue και μπορεί και αυτός να συνδυαστεί και αυτός, όπως και ο 1.500 βενζίνης, με το αυτόματο κιβώτιο DSG.

Τώρα σε ο,τι αφορά την εμπορική πορεία του μοντέλου, το νέο Skoda Scala θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από τις αρχές του 2019. Για τιμές ακόμα δεν γνωρίζουμε αλλά αναμένεται να είναι ανταγωνιστικές, με βάση τα όσα μας έχει συνηθίσει η Skoda.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!