NEA

Επίσημα η νέα Mercedes-Benz GLS

Στη Νέα Υόρκη παρουσιάστηκε και επίσημα (είχε προηγηθεί μια σχετική διαρροή) το κορυφαίο SUV της Mercedes που θα το δούμε και ως Maybach.

Σχεδιαστικά η νέα GLS βασίζεται στο μοτίβο της GLE, φυσικά όλα στον υπερθετικό βαθμό με το μήκος του αμαξώματος να φτάνει τα 5,207 μέτρα(!). Μεγάλο είναι και το πλάτος (στα 1,956 μέτρα) όταν το τεράστιο μεταξόνιο των 3,135 μέτρων διασφαλίζει υπέρ-άνετους χώρους για πέντε επιβάτες ή και για επτά όταν υπάρχει τρίτη σειρά καθισμάτων (υπάρχει πρόβλεψη και για εξαθέσια διάταξη).

Σύμφωνα με την Mercedes, η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος, προαιρετικά υπάρχουν ξεχωριστά καθίσματα (στάνταρ στις ΗΠΑ), ενώ στην τελευταία σειρά καθισμάτων νοιώθουν άνετα, πάντα σύμφωνα με τη Mercedes, ακόμα και ενήλικες ύψους 1,94 μέτρων. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται με το πάτημα ενός κουμπιού για να προκύψει χώρος φόρτωσης συνολικής χωρητικότητας 2.400 λίτρων.

Εις τα ενδότερα υπάρχει η δεδομένη πλέον παρουσία της διάταξης MBUX με δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών πίσω από ενιαίο κρύσταλλο (στις πίσω θέσεις δύο ακόμη 11,6 ιντσών), όπως στις S-Class και E-Class. Όσο για τον εξοπλισμό υπάρχει ότι μπορεί να ζητήσει κανείς σε ένα super-premium αυτοκίνητο, όπως πανοραμική οροφή, 9 θύρες USB, ηχοσύστημα Burmester, κλιματισμός 5 ζωνών, αερανάρτηση, μασάζ, ασύρματη φώτιση, 64 επιλογές φωτισμού καμπίνας κ.α.

Η γκάμα περιλαμβάνει την GLS  580 4MATIC με V8 4.0 βενζίνης, με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV 48V, +22 PS και +250 Nm) και συνολική απόδοση στα 489 άλογα και στα 700 Nm. Υπάρχει και η επίσης mild hybrid GLS 450 4MATIC με V6 3.0 (δεν θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη). Οι diesel εκδόσεις GLS 350d (με 286 ίππους και 600 Nm) και GLS 450d (με 330 ίππους και 700 Nm) εφοδιάζονται με 6-κύλινδρο 3-λιτρο σε σειρά.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 G-Tronic, ενώ η στάνταρ τετρακίνηση προαιρετικά μπορεί να έχει και «κοντές» σχέσεις. Προαιρετικά υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης τρέιλερ, ενώ το μέγιστο ρυμουλκούμενο βάρος φτάνει τους 3,5 τόνους. Διαθέσιμο είναι και το E-Active Body Control που ελαχιστοποιεί τις κλίσεις και τις κινήσεις του αμαξώματος και συνεργάζεται με το ROAD SURFACE SCAN που «σκανάρει» το δρόμο μπροστά και με το CURVE που κάνει το ίδιο με τις στροφές, προκειμένου να προσαρμοστούν ανάλογα οι ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto