NEA

Ωδή στα 100 χρόνια Citroen αποδίδει το 19_19 Concept

Το εντυπωσιακό πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στις 16 Μαΐου στο πλαίσιο του VivaTech που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι.

To 19_19 Concept δημιουργήθηκε για να γιορτάσουν οι Γάλλοι τον πρώτο τους αιώνα από τότε που ιδρύθηκε ένα από τα σημαντικότερα σήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Σχεδιαστικά το μήκους 4,6 μέτρων αμάξωμα έχει ότι πιο προχωρημένο με τεράστιους τροχούς και φουτουριστική σχεδίαση. Οι πόρτες ανοίγουν «ανάποδα» με την μεσαία κολόνα να απουσιάζει και το τεράστιο τρίμετρο μεταξόνιο να προσφέρει άπλετη πρόσβαση στο μινιμάλ high-tech εσωτερικό.

Φυσικά το 19_19 Concept είναι αυτόνομο και πλήρως ηλεκτρικό τετρακίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυασμένη ισχύς είναι στα 340 kW (463 άλογα αν προτιμάτε) με ροπή στα 800 Nm. Δύναμη αρκετή ώστε το 0-100 να πετυχαίνεται σε περίπου 5 δλ. και την τελική να περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα.

Το εντυπωσιακό στο concept της Citroen είναι η αυτονομία των 800 χιλιομέτρων που προσφέρουν οι μπαταρίες χωρητικότητας 100 kWh. Οι οποίες φορτίζουν σε μόλις 20 min για να δώσουν 600 χλμ. (εννοείται σε σούπερ ταχυφορτιστή περίπου 180 kW!), ενώ όταν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή η φόρτιση πραγματοποιείται και επαγωγικά (ασύρματα, εννοείται σε πολύ χαμηλή ισχύ).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Κοινό σημείο όλων των ηλεκτρικών υπεροχημάτων είναι η πομπώδης παρουσίαση των ηλεκτροκινητήρων τους. Η παρουσίαση της ισχύος τους, της ροπής τους, της επιτάχυνσης τους, καθώς και η αυτονομία που παρέχουν στο όχημα υπό ιδανικές συνθήκες. Αντίθετα αποσιωπώνται κρίσιμα στοιχεία του συσσωρευτή τους, ο οποίος αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα ΟΛΩΝ των ηλεκτρικών οχημάτων. Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει αναμφισβήτητα προτερήματα λειτουργίας και αυτά εκθειάζονται. Όταν όμως παρουσιάζεται ένα ηλεκτρικό όχημα, και μάλιστα “Ηλεκτρικό Υπερόχημα” θα πρέπει να δίνονται πολύ περισσότερα στοιχεία για τον συσσωρευτή του. Τέτοια στοιχεία είναι: Η ονομαστική διάρκεια ζωής του σε κανονικές συνθήκες, η διάρκεια ζωής του σε συνθήκες συνεχών συνθηκών ταχείας φόρτισης και ταχείας εκφόρτισης, η καμπύλη εκφόρτισης σε χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες, το βάρος του, την πυκνότητα ενεργείας και πολλά άλλα. Επίσης θα πρέπει να δίνονται και οι δυναμικές παράμετροι του οχήματος όπως: Το βάρος του, η ΑΝΑΒΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ του με μόνον τον οδηγό, και με πλήρες φορτίο, ο ρυθμός ταχείας εκφόρτισης σε ακραίες επιταχύνσεις, με πλήρες φορτίο, με πλήρες φορτίο σε ανωφέρεια. οι πρόσθετοι μηχανισμοί ασφαλείας και επίσης πολλά άλλα. Χωρίς τα παραπάνω, αναγκαστικά γίνονται οι δυσοίωνες σκέψεις ότι το κόστος αντικατάστασης του συσσωρευτή (τουλάχιστον) θα είναι αναπάντεχα υψηλότερο από το αναμενόμενο. Αυτό κάνει τα εν λόγω οχήματα προσιτά μόνον σε ιδιοκτήτες με πολύ υψηλά εισοδήματα, και όχι στον μέσο καταναλωτή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button