NEA

Νέα teaser σκίτσα και στοιχεία για το VW Golf

Στα νέα σκίτσα επιβεβαιώνεται πως το νέο Golf θα είναι σχεδιαστικά μία εξέλιξη του τωρινού μοντέλου.

Μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον να έχει το εσωτερικό του νέου Golf (ντεμπούτο το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη, έναρξη πωλήσεων αρχές 2020) με το ολοκαίνουργιο ταμπλό. To οποίο μπορεί να βασίζεται στην σύγχρονη συνταγή με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την touch-screen, αλλά όπως μπορούμε να δούμε στην παρακάτω εικόνα το μοτίβο έχει ξεχωριστό στιλ παραπέμποντας σε εκείνο του Audi A1. Η κεντρική οθόνη βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το πίνακα και έχει μια ελεύθερη αισθητική αφού προεξέχει από το ταμπλό.

Παράλληλα η κεντρική κονσόλα φαίνεται να είναι εντελώς επίπεδη και να απουσιάζει το μεσαίο τμήμα της. Εδώ προφανώς οι διακόπτες του κλιματισμού έχουν περάσει στην οθόνη αφής ενώ η απουσία τους (των διακοπτών) καταργεί το κάθετο τμήμα της κονσόλας. Χαμηλότερα υπάρχει ένα μικρός επιλογέας κίνησης και μια θήκη. Από το τιμόνι και τους διακόπτες του (ίσως και με αφής) ο οδηγός θα πραγματοποιεί διάφορες ρυθμίσεις, ενώ αριστερά διακρίνονται μπουτόν αντί για τον κλασικό περιστροφικό.

Εξωτερικά το σκίτσο προφανώς μας δείχνει μια κορυφαία έκδοση, ειδικά αν κρίνουμε από τις σπορ ζάντες με τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα και την διακριτική αεροτομή στο πάνω μέρος. Ωστόσο, μηχανολογικά το νέο Golf δεν θα είναι ένα ξαναζεσταμένο φαγητό αφού θα βασίζεται σε μία νέα εκδοχή του πλαισίου MQB Evo, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο έως και 50 κιλά και θα έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο για αυξημένους χώρους για τους επιβάτες.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες το νέο Golf θα έχει ισχυρές mild hybrid εκδόσεις στα 48V στην έκδοση 1.5 TSI ACT όταν στην βάση θα βρίσκονται οι εκδόσεις του 1.0 TSI. Φήμες θέλουν τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις να έχουν μια υποβοήθηση από ηλεκτροκινητήρα συνδεμένο με ιμάντα (SGM) για έξτρα δύναμη και ροπή.

Επίσης, θα υπάρξει νέος 1.5 TDI με ήπια υβριδική τεχνολογία (εδώ με 12V) καθώς και ο νέος 2.0 TDI (ο ΕΑ288 Evo), ενώ αργότερα θα λανσαριστεί και έκδοση 1.5 TGI με φυσικό αέριο (CNG). To 2020 θα παρουσιαστεί το νέο Golf GTI με δίλιτρο υβριδοποιημένο turbo κινητήρα και ισχύ κοντά στα 300 άλογα, ενώ αντίστοιχη θα είναι και η αύξηση για την έκδοση R.

Και ενώ υπήρχαν φήμες πως ο υβριδοποιημένος δίλιτρος βενζίνης θα περνούσε και στο GTI, τελικά κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει. Την τελική απόφαση την πήρε ο νέος CEO της εταιρίας Herbert Diess αλλάζοντας την αρχική του Matthias Muller, όπως αναφέρει το βρετανικό Autocar. Η αρχική σκέψη ήταν ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργούσε ως έξτρα boost, ειδικά στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Προφανώς το όφελος σε boost να μην ήταν τόσο μεγάλο και αφετέρου θα πρέπει να διασφαλιστεί και η αξιοπιστία που πρέπει να έχει ένα σπορ μοντέλο υπό πίεση.

Έτσι, θα επιλεχθεί μια αναβαθμισμένη δίλιτρη εκδοχή του κινητήρα ΕΑ888 που έχει εξελίξει κυρίως η Audi και που τοποθετείται και στο υπάρχον μοντέλο. Από πλευράς ισχύος, το επόμενο Golf GTI (όπως και το τωρινό) θα έχει δύο εκδόσεις: την βασική με πάνω από 260 ίππους και την TCR (που θα αντικαταστήσει την Performance) με τουλάχιστον 290 άλογα. Όπως και να έχει, οι petrolheads θα πρέπει κοιμούνται ήσυχοι, τουλάχιστον όσον αφορά το νέο Golf GTI…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!