NEA

Η Peugeot δίνει έμφαση στο ηλεκτρικό 208

Μπορεί να μην το έχει ακόμα έτοιμο, η γαλλική εταιρία όμως δείχνει αποφασισμένη να πολεμήσει σκληρά για να εξασφαλίσει την εμπορική επιτυχία στο δικό της, ηλεκτρικό, μοντέλο.

Αποτελεί κοινό μυστικό ότι η επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης είναι η ηλεκτροκίνηση. Αποτελεί ένα ακόμα κοινό μυστικό το γεγονός ότι οι Nissan και Renault διέγνωσαν αυτή τη στροφή νωρίτερα και έτσι οι δικές τους προτάσεις είναι, με διαφορά, οι πιο εμπορικές της παγκόσμιας αγοράς. Με αφορμή, λοιπόν, την έλευση του νέου 208, το οποίο θα διατίθεται και σε ηλεκτρική έκδοση, e-208, οι άνθρωποι της Peugeot έχουν αποφασίσει να παίξουν επιθετικά, ώστε να κλείσουν την ψαλίδα σε αυτό τον τομέα.

Πιο συγκεκριμένα, για να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, σκοπεύουν να αυξήσουν τις εγγυήσεις για τον συσσωρευτή του οχήματος στα 8 έτη ή 160.000 χλμ. Ένα στοιχείο σημαντικό για κάθε υβριδικό μοντέλο. Η εγγύηση έγκειται ότι με το πέρας του προβλεπόμενου διαστήματος, ο συσσωρευτής θα διατηρεί τουλάχιστον το 70% της απόδοσής του. Παράλληλα, θα δώσουν οικονομικά κίνητρα, μέσω προγραμμάτων leasing ώστε να κάνουν πιο εύκολη την απόκτηση ενός ηλεκτρικού 208. Μιλώντας με νούμερα, ο συνολικός στόχος είναι τα 350.000 οχήματα ετησίως, με το e-208 να αγγίζει το 15% αυτών.

Σε ευρωπαϊκές αγορές, η Peugeot ήδη διαφημίζει ένα πρόγραμμα leasing, διάρκειας 48 μηνών ή 60.000 χλμ. του οποίου το μίσθωμα είναι 299 ευρώ, μόλις 30 ευρώ περισσότερο από αυτό μίας βενζινοκίνητης έκδοσης ή 10 ευρώ περισσότερο από αυτό μίας diesel. Λογαριάζοντας τώρα το κέρδος από τη μειωμένη κατανάλωση, εύκολα καταλήγει κανείς ότι, στο τέλος της ημέρας, αξίζει να στραφεί στο e-208.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button