ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ESF, πρωτότυπο επίδειξης τεχνολογιών ασφαλείας από τη Mercedes-Benz

Το Experimental Safety Vehicle, όπως ονομάζεται, βασίζεται στη GLE και φιλοξενεί ο,τι πιο προηγμένο έχει να επιδείξει η γερμανική εταιρία σε συστήματα ασφαλείας.

Το εν λόγω πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στο συνεδριακό κέντρο ESV, καθώς και στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον προσεχή Σεπτέμβριο. Φυσικά διαθέτει αυτονομία επιπέδου 5 (μπορεί να κινείται τελείως αυτόνομα), απομακρύνοντας μάλιστα το τιμόνι και τα πεντάλ, ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να μην τραυματίσουν τον οδηγό. Τώρα αν αναρωτιέστε για τον αερόσακο, είναι τοποθετημένος απευθείας στο ταμπλό.

Το αναβαθμισμένο Active Brake Assist που φέρει θα μπορεί να ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες πίσω από γωνίες. Εάν αναγνωρίσει ότι οι τροχιά τους διασταυρώνεται με αυτή του αυτοκινήτου αρχικά ειδοποιεί τον οδηγό και εάν αυτός δεν αντιδράσει, τότε φροντίζει αυτόνομα να επιβραδύνει το όχημα. Αυξημένη προστασία θα απολαμβάνουν και οι ποδηλάτες που κινούνται στις τυφλές γωνίες του αυτοκινήτου.

Αναφορικά με την προστασία των παιδιών, το Experimental Safety Vehicle (ESF) εγκαινιάζει το σύστημα Pre-Safe Child. Αυτό προεντείνει τις ζώνες των παιδικών καθισμάτων, ενώ αναπτύσσει και ειδικές προστατευτικές ζώνες, πριν από κάποιο ατύχημα. Για τους πεζούς, η γρίλια μπροστά μπορεί να παρουσιάζει πληροφορίες για το πώς θα κινηθεί το όχημα, ώστε να γνωρίζουν. Αν πάλι χρειαστεί, ένα μικρό ρομπότ μπορεί να αποσπαστεί από το αυτοκίνητο και να πάει να στήσει το τρίγωνο ασφαλείας, σε ικανή απόσταση πριν από αυτό!

Εδώ αξίζει να αναφερθεί η δήλωση του Ola Kälenius, αφεντικού της Mercedes-Benz. «Η ασφάλεια αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της Mercedes-Benz. Έχουμε επανειλημμένα αποδείξει ότι δεν στερούμαστε από ιδέες σε αυτόν τον τομέα από τη δεκαετία του 1970, με τα πειραματικά οχήματα ασφαλείας μας. Tο νέο ESF 2019 αντικατοπτρίζει την κινητικότητα του μέλλοντος και παρουσιάζει μια μεγάλη ποικιλία καινοτομιών που ερευνούμε και αναπτύσσουμε και μπορούμε ήδη να το πούμε: μερικές από τις λειτουργίες είναι πολύ κοντά στην παραγωγή σε σειρά».

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!