Αποκάλυψη για το νέο Renault Zoe

Το νέο ηλεκτρικό όχημα των Γάλλων υπόσχεται αυτονομία 390 χιλιομέτρων, κατά 20% αυξημένη σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Το νούμερο αυτό, μάλιστα, αφορά στο νέο -και κατά πολύ αυστηρότερο- κύκλο WLTP. Για να το πετύχει αυτό εφοδιάζεται με ένα μεγαλύτερο συσσωρευτή, χωρητικότητας 52 kWh. Αυτός δίνει ενέργεια σε ένα νέο ηλεκτρικό μοτέρ, ισχύος 134 ίππων και ροπής 245 Nm. Όσο για τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα, ώστε να μην περιορίζεται σημαντικά η αυτονομία.

Για τη φόρτισή του, το νέο Zoe διαθέτει πίσω από την μπροστινή γρίλια ένα διπλό φορτιστή, για παροχές τόσο AC όσο και DC, έως 50 kW. Μία πλήρης φόρτιση μπορεί να πάρει 9 ώρες και 25 λεπτά σε ένα Wallbox 7 kW. Εάν πάλι συνδεθεί σε κάποιον ταχυφορτιστή των 22 kW, μέσα σε μία ώρα θα έχει πάρει αρκετή ενέργεια για ένα ταξίδι 126 χιλιομέτρων. Ακόμα καλύτερα, σε ταχυφορτιστή 50 kW, συνεχούς ρεύματος, αρκεί μισή ώρα για να κερδίσει αυτονομία 145 χιλιομέτρων.

Αναφορικά με τα συστήματα που διαθέτει, άξια αναφοράς είναι η λειτουργία B mode, με βάση την οποία το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μεγάλο μέρος της κινητικής του ενέργειας για να φορτίσει, φρενάροντας ταυτόχρονα. Κάτι σαν το αντίστοιχο e-pedal της Nissan, που περιορίζει τον οδηγικό φόρτο, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται ως επί το πλείστον πατώντας μόνο ένα πεντάλ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης η νέα, ηλεκτρονική, οθόνη του πίνακα οργάνων, διαγωνίου 10 ιντσών, η οποία ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου, καθώς και η αντίστοιχα μεγάλη οθόνη 9,3 ιντσών, του συστήματος infotainment. Η νέα, τρίτη γενιά του ηλεκτρικού μοντέλου της Renault αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές το προσεχές φθινόπωρο.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close