ΑΓΩΝΕΣ

GP Γαλλίας: Τι θα γίνει στην πίστα Paul Ricard;

Η Mercedes είναι και πάλι το φαβορί με την τύχη -και όχι μόνο- να συμπνέει δίπλα της. Η Ferrari θα προσπαθήσει για την πρώτη της νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.

O Lewis Hamilton πήρε μια ημέρα ρεπό για να παρευρεθεί στο μνημόσυνο του Karl Lagerfeld. Αυτό είναι κάτι που κρυφό-αρέσει στον Valtterri Bottas που τραβά όλες τις ερωτήσεις του γερμανικού ams και απαντά πως υπάρχουν μεγάλες ευθείες και η Ferrari παραμένει ισχυρή. Το έδειξε και στον Καναδά, όπου άδικα οι αγωνοδίκες στέρησαν από τον Vettel τη νίκη. Άραγε θα είχαν κάνει το ίδιο με τον συμπαθή και θρασύ αγωνιστικά Verstappen;

Η Ferrari θα χρησιμοποιήσει νέες μπροστά και πίσω πτέρυγες, διαφορετική σχεδίαση πατώματος και νέες εισαγωγές για τα φρένα για καλύτερη απόδοση. Οι Ιταλοί και καλά ανακάλυψαν πως υπήρχε μία απόκλιση από τον ηλεκτρονικό προσομοιωτή CFD, το αεροδυναμικό τούνελ και τις πραγματικές συνθήκες στην πίστα. Να το δεχτούμε αυτό από κάποια μικρότερη ομάδα, αλλά από την Ferrari ακούγεται κάπως.

Ο Vettel πάντως θα είναι ορεξάτος και κεφάτος. Έδειξε στο Μόντρεαλ πως δεν είναι δεύτερος οδηγός και στην Γαλλία θα πρέπει να τιμήσει και τον πρώτο του αγώνα φορώντας βέρα στο δεξί. Πρόσφατα παντρεύτηκε και μετά από μακροχρόνια σχέση την Hanna από την Ελβετία, σύμφωνα με την Bild.

Η Honda χρησιμοποιεί τον τρίτο της κινητήρα σε οκτώ αγώνες με τον Verstappen να μιλά για ένα μικρό προβάδισμα ισχύος. Πάντως παραδέχεται πως όπως και το Montreal έτσι και η Paul Ricard με τις πολλές ευθείες είναι μια πίστα που δεν ταιριάζει στην Red Bull.

Η Racing Point θα κατέβει με το ίδιο στήσιμο όπως και στον Καναδά και τους επόμενους τρεις αγώνες, μέχρι το Hockenheim που θα κατεβάσει τη νέα έκδοση της RP19. Ο Kubica λέει πως από αγώνα σε αγώνα είναι σα να οδηγεί διαφορετικό μονοθέσιο με τον Russel να μην ασπάζεται την ίδια άποψη. Η Williams λέει να περιμένουν τις βελτιώσεις. Γκρίνια πολύ για μια ομάδα που βρίσκεται στο απόλυτο μηδέν!

Στη Renault θα κατεβάσουν τη δεύτερη εκδοχή της RS19 και ας μη το λένε. Η μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με κάποιες αεροδυναμικές αλλαγές και για την αποτελεσματικότερη ψύξη του μοτέρ. Όπως και η Red Bull έτσι και η Toro Rosso θα έχει νέο Honda για τον Kvyat.

Η Haas θα έχει την δεύτερη μεγάλη αεροδυναμική βελτίωση με νέες sides boxes και άλλες δευτερεύουσες αλλαγές. Για μικρής έκτασης βελτιώσεις στις McLaren μίλησε και ο Sainz. Στην Alfa Romeo θα περιμένουν και πάλι να μαζέψει κάποιον βαθμό ο Raikkonen που βλέπει θετικά την Paul Ricard και θα ήθελε παραπάνω downforce.

Χαρακτηριστικά πίστας

  • Η πίστα έχει στρωθεί με νέα άσφαλτο, εκτεταμένα. Σχεδόν όλες οι στροφές, περίπου το 1/3 του γύρου έχουν νέο οδόστρωμα. Πρόκειται για τάπητα ίδιων προδιαγραφών με τον προηγούμενο, οπότε η συνολική πρόσφυση της επιφάνειας θα είναι σταθερή κατά τη διάρκεια ενός γύρου.
  • Η άσφαλτος είναι σχετικά λεία, οπότε η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω καταπόνησης, είναι γενικά χαμηλή. Ο αναμενόμενα ζεστός καιρός αυτή την εποχή του χρόνου στην νότια Γαλλία, μπορεί να οδηγήσει σε πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης.
  • Στην πίστα του Paul Ricard κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι πλευρικές δυνάμεις σε σχέση με την ελκτική πρόσφυση και τη σταθερότητα στο φρενάρισμα. Αυτό διευκολύνει στο να βρεθεί η ισορροπία στην θερμοκρασία των εμπρός και πίσω ελαστικών, παρότι η μεγάλη ευθεία Μιστράλ των 1.8km – διακόπτεται από σικέιν – ψύχει τα εμπρός ελαστικά. Επίσης υπάρχουν και μερικά σημεία βίαιου φρεναρίσματος.
  • Η στροφή 13 στο Paul Ricard ασκεί το δεύτερο μεγαλύτερο συνεχές ενεργειακό φορτίο μέσα στη χρονιά, μετά τη στροφή 1 στην Κίνα.
  • Πέρυσι ο νικητής χρησιμοποίησε στρατηγική μιας αλλαγής όπως και οι περισσότεροι ανταγωνιστές του. Η στρατηγική του 2018 επηρεάστηκε από την εμφάνιση αυτοκινήτου ασφαλείας, νωρίς στον αγώνα. Χρησιμοποιήθηκε στον πρώτο γύρο και παρέμεινε επικεφαλής της κούρσας για πέντε γύρους.
  • Με απόσταση 5,8 χλμ. συνολικά πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους γύρους της χρονιάς. Υπάρχουν μερικές καλές ευκαιρίες για προσπέρασμα.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!