Όχι αυτό δεν είναι αστείο. Πρόκειται στα αλήθεια για ένα αγροτικό κατασκευασμένο από τη BMW. Για όσους όμως αναρωτιέστε, δεν πρόκειται όμως να περάσει στην παραγωγή.
Το συγκεκριμένο όχημα θα παρουσιαστεί στις φετινές Mottorad Days ως ένα one-off σχέδιο. Ο σχεδιασμός, όπως και η κατασκευή έγινε από τη BMW όχι όμως από τις επίσημες γραμμές της φίρμας αλλά από εκπαιδευόμενους της εταιρίας, οι οποίοι βοηθήθηκαν από τα ειδικά τμήματα για την κατασκευή μοναδικών εκδόσεων. Όσο για την πρώτη του παρουσία στο κοινό, στο φεστιβάλ μοτοσικλέτας που προαναφέραμε, θα συνοδεύεται από αρκετές μηχανές της BMW.
Η καρότσα της συγκεκριμένης Χ7 έχει μήκος 1,4 μέτρα. Με το άνοιγμα τώρα της πίσω πόρτας, η διαθέσιμη επιφάνεια αγγίζει σε μήκος τα 2 μέτρα, αρκετά για να ανέβει μία BMW F850 GS επάνω. Ο συμβολισμός, φυσικά, έχει να κάνει στο ότι και τα δύο οχήματα τα καταφέρνουν περίφημα τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα. Σαν λεπτομέρεια αξίζει να αναφέρουμε τα ακριβά υλικά της καρότσας, το ακριβό ξύλο και το προσεγμένο φινίρισμα.
Όλο αυτό το έργο διήρκεσε 10 μήνες και σαν βάση χρησιμοποιήθηκε μία από τις Χ7 προπαραγωγής της εταιρίας. Τώρα αν κάποιοι καλοβλέπουν το ενδεχόμενο να παρκάρουν στην πλατεία κάποιου χωριού με ένα τέτοιο «εργαλείο» θα πούμε ότι είναι απίθανο να δούμε μία pick up έκδοση της Χ7 να περνάει σε παραγωγή.