H νέα Chevrolet C8 Corvette Stingray έχει στο κέντρο έναν V8 με 502 άλογα [vid]

Η νέα Corvette είναι κεντρομήχανη, έχει σούπερ σχεδίαση, high-tech εσωτερικό και για πρώτη φορά κοιτά ευθέως τις αντίπαλες Porsche και Ferrari.

Αυτή είναι η 8η γενιά της Corvette η οποία μετά από 66 χρόνια (από το 1953 ο Zora Arkus-Duntov που είχε σχεδιάσει την αρχέτυπη ήθελε το μοτέρ στο κέντρο) αλλάζει ρότα και ο κινητήρας της περνά πίσω από τις πλάτες των δύο επιβατών.

Ως κεντρομήχανη και πάντα πισωκίνητη κινείται πλέον από έναν small block ατμοσφαιρικό V8 LT2 των 6,2 lt που αποδίδει 502 άλογα και 637 Nm. Το μοτέρ (με μεταβλητό χρονισμό, απενεργοποίηση κυλίνδρων, αλουμινένιο μπλοκ) βρίσκεται πίσω από ένα διάφανο κάλυμμα, αποτελεί εξέλιξη του LT1, αλλά είναι ριζικά αναβαθμισμένος, όπως τονίζει η αμερικανική εταιρία.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και paddles στο τιμόνι. Επίσης υπάρχει και η ανάρτηση Magnetic Ride Control με τα μαγνητοροϊκής τεχνολογίας αμορτισέρ, ενώ στάνταρ είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.

Η Stingray είναι η βασική έκδοση, η οποία χρειάζεται λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει την διαδικασία των 0-60 μιλίων (0-96 χλμ./ώρα). Αργότερα θα δούμε αρκετές ισχυρότερες και σπέσιαλ εκδόσεις.

Σχεδιαστικά η νέα Corvette ξεχωρίζει από την αυθεντική σπορ άποψη που ως ένα μεγάλο βαθμό διατηρεί σωστά την αμερικανική κουλτούρα παραπέμποντας στην C7. Και παρά τη νέα διάταξη των μηχανικών μερών, το σχήμα της διατηρεί το στιλ της προηγούμενης «Vette» έτσι ώστε η C8 να μην φαίνεται ξεκομμένη από τους προγόνους τους. Εξού και η διατήρηση της κλασικής ονομασίας Stingray.

Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,630 μέτρα και η νέα Corvette είναι μακρύτερη κατά 13,7 εκατοστά από την απερχόμενη, όταν το μεταξόνιο έχει αυξηθεί στα 2,773 μέτρα. Το πλάτος είναι στα +5,6 εκ. (1,933), ενώ εντύπωση προκαλεί πως το βάρος είναι στα +166 κιλά (συνολικά 1.527). Αξιοσημείωτο είναι το αφαιρούμενο τμήμα της οροφής που μπορεί να αποθηκευτεί στο πορτμπαγκάζ προσφέροντας targa απόλαυση.

Εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του ταμπλό με πλήρως οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, όπως τονίζει η Chevrolet. Πάντως, υπάρχουν και στοιχεία που ξενίζουν, όπως το κάπως περίεργο σε περίμετρο τιμόνι ή η μακρόστενη διάταξη από διακόπτες στο δεξί άκρο της κεντρικής κονσόλας. Αντί του κλασικού επιλογέα υπάρχουν διακόπτες επιλογής κίνησης με ένα μικρό λεβιέ για την επιλογή του προφίλ.

Η οθόνη αφής έχει έντονη κλίση προς τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός. Όσο για το χώρο αποσκευών δεν είναι τυπικός, όπως συμβαίνει στα περισσότερα μοντέλα αυτής της συνομοταξίας, αλλά φτάνει σε δύο χώρους (μπροστά και πίσω) συνολικά στα 356 λίτρα.

Η νέα Corvette θα είναι φτηνότερη στις ΗΠΑ και θα ξεκινά από τις 55.600 δολάρια. Με το επιπλέον σπορ πακέτο Z51 και κάποια άλλα εξτρά πάντως θα ξεπερνά εύκολα τις 60.000 δολάρια.



Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close