NEA

Ιδού το νέο Land Rover Defender!

Μετά από δεκαετίες παραμονής σε ένα συγκεκριμένο σχήμα, η Land Rover αλλάζει το σήμα κατατεθέν των οχημάτων εκτός δρόμου.

Πιο μοντέρνο οπτικά, με αρκετά νέα ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά εξίσου σκληροτράχηλο, το νέο Defender καταθέτει τα διαπιστευτήριά του. Διαθέσιμο σε 3 μήκη αμαξώματος, 90, 110 και 130 (ονομασίες που αναφέρονται στο μήκος του μεταξονίου, σε ίντσες) και με σύγχρονους κινητήρες που θα αγγίζουν σε ισχύ τους 400 ίππους, φιλοδοξεί να θέσει νέα στάνταρ στα αληθινά εκτός δρόμου οχήματα.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι χάρη στην ρυθμιζόμενου ύψους ανάρτηση (που επί χρόνια είχαν μοντέλα όπως το Range Rover και το Discovery) η απόστασή του από το έδαφος μπορεί να φτάσει τα 292 χλστ. Αντίστοιχα, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 38, 28 και 40 μοίρες, με τις δύο τελευταίες τιμές να είναι σαφώς ανώτερες του ανταγωνιστικού Jeep Wrangler. Για τη διάβαση μάλιστα ποταμών, χωρίς καμία προετοιμασία, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί σε νερό βάθους έως και 0,9 μέτρων!

Αναφορικά με την τετρακίνηση, είναι μόνιμη, με σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και το σύστημα Terrain Response 2. Αυτό διαθέτει μηχανικό κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και αυτόματο κλείδωμα του πίσω. Παράλληλα, υπάρχει και το σύστημα ClearSight Ground View, που συμπληρώνει την όλη εικόνα, μαζί με την προαιρετική αερανάρτηση.

Όπως έχουμε ξαναγράψει, Αρχής γενομένης από το Defender 110, που θα είναι και το πρώτο που θα λανσαριστεί, τον Οκτώβριο, θα μπορεί να φιλοξενεί έως και 7 επιβάτες. Το μήκος του είναι 4.758 χλστ. το πλάτος του 1.999 χλστ. και το ύψος του 1.916 χλστ. Τον Μάρτιο του 2020 θα ακολουθήσει το Defender 90, το οποίο θα διατίθεται σε δύο διαμορφώσεις, πέντε και έξι θέσεων. Το μήκος του θα είναι 4.323 χλστ. ενώ το πλάτος και το ύψος του 1.999 και 1.927 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος, το Defender 130 θα συμπληρώσει τη γκάμα, ως οκταθέσιο, τον Αύγουστο του 2020. Εδώ πια το μήκος φτάνει τα 5,1 μέτρα, με τις υπόλοιπες διαστάσεις να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με το 110.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close