GP Σιγκαπούρης: Οι πιλότοι χάνουν έως 3 κιλά μετά το τέλος του αγώνα!

Λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών (πάνω από τους 30 βαθμούς) και της υγρασίας (πάνω από 80%), οι πιλότοι μέχρι να μπουν στο μονοθέσιό τους ή στα διαλείμματα των δοκιμών φορούν ειδικά γιλέκα με διπλά τοιχώματα που έχουν παγωμένο υγρό.

Τα οποία απλά τους κάνουν να νοιώσουν λίγο πιο άνετα ή μπαίνουν, από 5 έως 20 λεπτά, ανάλογα με το χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους, σε μια μεγάλη πλαστική «μπανιέρα» που βρίσκεται κάπου στα pits και είναι γεμάτη με νερό με πάγο.

Στον αγώνα όμως και όταν η θερμοκρασία στο κόκπιτ φτάνει τους 60 βαθμούς και φορούν τις πυρίμαχες φόρμες και τα κράνη δεν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο από το να ανοίξουν ελάχιστα τη ζελατίνα του κράνους τους για να μπει λίγος αέρας.

Φυσικά πίνουν συνεχώς υγρά από τα ειδικά μπουκάλια τους, παρόλο που αν και είναι αρχικά παγωμένα μέσα σε λίγα λεπτά έχουν φτάσει τη θερμοκρασία καφέ φίλτρου που μόλις έχει φτιαχτεί.

Η λήψη υγρών είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη, μιας και κατά τη διάρκεια του Grand Prix κάθε οδηγός θα χάσει κατά μέσο όρο και λόγω της εφίδρωσης 3 κιλά. Υγρά πρέπει να πίνουν διαρκώς και οι μηχανικοί στα pits, όπου η θερμοκρασία φτάνει χαλαρά τους 40 βαθμούς.

To GP της Σιγκαπούρης (Κυριακή 15:10) παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όχι μόνο γιατί διεξάγεται βράδυ και η πίστα με τις 23 στροφές (14 αριστερές και 9 δεξιές) και την ευθεία τα 800 μέτρων είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και γιατί είναι πολύ σκληρό για τους οδηγούς.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close