Επιπλέον στοιχεία για την plug-in υβριδική BMW X1 xDrive25e

H BMW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από την πολλά υποσχόμενη plug-in υβριδική έκδοση της ανανεωμένης Χ1.

Αυτά που γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για την εν λόγω έκδοση είναι ότι χρησιμοποιεί ένα τρικύλινδρο σύνολο 1.5 λίτρων και 125 ίππων, με 220 Nm ροπής. Το σύνολο αυτής της ισχύος μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic, 6 σχέσεων. Στον πίσω μέρος τώρα του αυτοκινήτου εδράζεται ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 95 ίππων και 165 Nm, ο οποίος αντίστοιχα οδηγεί τον πίσω άξονα, προσφέροντας έτσι την πολυπόθητη τετρακίνηση. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 220 PS και 385 Nm.

Η ενέργεια για την κίνηση του ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 9,7 kWh. Αυτός αρκεί να χαρίσει αυτονομία 50 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική διαμόρφωση. Όσο για τη φόρτιση, διαρκεί 5 ώρες σε μία οικιακή πρίζα ή 3,6 ώρες στο I Wallbox της BMW. Η μέση κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής είναι 1.8 λίτρα/ 100 χλμ. με εκπομπές CO2 μόλις 40 γραμμάρια/ χλμ. Οι τιμές αυτές μάλιστα έχουν μετρηθεί με βάση το νέο και πιο αυστηρό κύκλο WLTP.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα (135 σε αμιγώς ηλεκτρική διαμόρφωση). Μία ακόμα ιδιαιτερότητα έχει να κάνει με τις μεταφορικές δυνατότητες της συγκεκριμένης έκδοσης. Η τοποθέτηση του συσσωρευτή κάτω από τις πίσω θέσεις έχει περιορίσει ελαφρά το διαθέσιμο χώρο στο διαμέρισμα των αποσκευών στα 450 λίτρα, έναντι 505 των απλών εκδόσεων.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close