Παγώνει η εξέλιξη των V6 στην F1 και διευρύνεται το υβριδικό τμήμα έως 50%

Οι ομάδες έχουν ως στόχο να συγκρατήσουν το κόστος εξέλιξης και για αυτό προσανατολίζονται στην εξέλιξη του υβριδικού τμήματος για τους κινητήρες των μονοθεσίων της F1.

Οι κινητήρες δεν θα αλλάξουν έως το 2024 και παράλληλα εξετάζεται το πάγωμα της εξέλιξής τους έως το 2021 και από εκεί και πέρα μια απλούστερη εκδοχή του υβριδικού συστήματος με μερική κατάργηση του MGU-H. Παράλληλα θα μπορούσε να αυξηθεί η συμμετοχή της μονάδας MGU-K από το 20% (της συνολικής απόδοσης) στο 50%, όπως έχει πει και ο Toto Wolff

Πέρα από το κόστος το πάγωμα των V6 θα μειώσει τις διαφορές από την Ferrari (που έχει τον ισχυρότερο πλέον με διαφορά +50 άλογα), τις Mercedes και Renault, και το σημαντικότερο από την Honda που βρίσκεται πιο πίσω. Στον περιορισμένο των ωρών έχουν συμφωνήσει όλοι, ενώ αυτό που μένει να καθοριστεί είναι το ύψος των ωρών.

Το συγκεκριμένο μέτρο, πάλι σύμφωνα με τον Toto Wolff θα μείωνε το κόστος κατά 5% αφού κάθε κατασκευαστής φτιάχνει περίπου 150 κινητήρες (γενικότερα) και παρόλο που μία ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει 6 για κάθε αγωνιστική περίοδο.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close