H Lancia συνεχίζει να πουλά και πρέπει να προβληματίσει τους Ιταλούς

Το γεγονός πως ένα τόσο ιστορικό σήμα συνεχίζει να στέκεται με αξιοπρέπεια εμπορικά και με ένα μόνο μοντέλο σίγουρα χρίζει μιας άλλης προοπτικής.

Στο σημείο που την έφεραν αυτό που αξίζει κατά την άποψή μου στην Lancia είναι μία μεγάλη επιστροφή και ας είναι «ηλεκτρική». Διότι κάλλιστα η Lancia θα μπορούσε να αποτελέσει την μάρκα των Ιταλών με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα διότι αυτό το σήμα μπορεί να συνδυάσει την φινέτσα με την επόμενη εποχή. Ειδικά όταν οι πολλοί μνηστήρες φλερτάρουν την Alfa Romeo και την Maserati.

Μάλιστα, σε συνδυασμό με προωθητικές ενέργειες οι τιμές της Ypsilon στην Ιταλία είναι πολύ δελεαστικές και ίσως να μπορούσε να γίνει κάτι ανάλογο και σε άλλες χώρες. Και ίσως οι Ιταλοί να το μετανιώνουν για την απόφασή τους να απομονώσουν εντός των τειχών την μία και μόνη Lancia που συνεχίζει να παράγεται…

Επί του θέματος, η Lancia Ypsilon μπορεί να έχει συμπληρώσει μία οκταετία και να έχει περιορισθεί στην ιταλική αγορά, αλλά αποτελεί φαινόμενο μιας και έχει φθάσει σε σημείο να ξεπεράσει άλλες μάρκες του γκρουπ σε πωλήσεις. Μία ακόμα έκδοση έρχεται να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των Ιταλών αγοραστών. Πρόκειται για την Μonogram που έχει ένα μεγάλο «Y» σε αρκετά σημεία του αμαξώματος.

Η χρωματική επιλογή είναι χρυσό με μαύρο, κάτι που δίνει ένα πολύ σικ αέρα στο αυτοκίνητο, ενώ το σαλόνι έχει νέες επενδύσεις με χρυσαφί δερμάτινες λεπτομέρειες και ραφές. Υπάρχουν δύο εκδόσεις: ο 1.2 με 68 ίππους (βενζίνη + υγραέριο LPG) και ο 0.9 TwinAir με 80 ίππους (βενζίνη + φυσικό αέριο CNG).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close