Η νέα Skoda Octavia θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα τους πρώτους μήνες του 2020

Στις 11 Νοεμβρίου οι Τσέχοι θα παρουσιάσουν τη νέα 4η γενιά του best seller της Octavia που μέχρι στιγμής έχει πουλήσει περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως.

Η Skoda έδωσε τα πρώτα επίσημα σκίτσα στα οποία μπορούμε να δούμε ένα πιο επιμηκυμένο αμάξωμα, με μια πιο τονισμένη αλά κουπέ προσέγγιση, η οποία είναι σύμφωνη με τις προθέσεις της μάρκας να ακολουθήσει μια πιο συναισθηματική σχεδίαση. Παράλληλα οι πιο στενοί προβολείς δίνουν μία πιο πολυτελή και σπορ νότα.

Η πολύ πρακτική, τύπου liftback 5η πόρτα θα διατηρηθεί, όπως θα διατηρηθούν και οι μεγάλοι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Από πλευράς διαστάσεων αναμένεται μια μικρή αύξηση προκειμένου να αυξηθούν αντίστοιχα οι χώροι στο εσωτερικό, για επιβάτες και αποσκευές, προκειμένου να παραμείνουν στην κορυφή της κατηγορίας.

Πέρα από τη λιμουζίνα θα υπάρχει φυσικά και το στέισον, καθώς και εκτός απροόπτου και μια έκδοση Scout. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει, για την αρχή τουλάχιστον, τους 1.5 και 2.0 TFSI και τον 2.0 TDI. Στην πορεία θα ακολουθήσουν και ο 1.0 TSI και ο βασικός diesel στα 1.600 κ.εκ.

Θα υπάρξουν τόσο ήπιες υβριδικές εκδόσεις όσο και plug-in υβριδικές με το σύστημα των VW Golf GTE και Seat Leon PHEV. H νέα Octavia θα έχει και έκδοση RS, την ισχυρότερη στην ιστορία της που θα ξεπερνά τα 260 άλογα. Πέρα από τα επίσημα σκίτσα μπορείτε να δείτε την σχετική διαρροή και παρακάτω τις φωτογραφίες.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. KOLECA.RU; Είχα την εντύπωση ότι μόνον εγώ ήξερα αυτήν τη ιστοσελίδα. (“Πλάκα” κάνω)
    Για να δημιουργηθεί και να κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο της Skoda άλλαξε όλη η γραμμή παραγωγής. Αυτό συνεπάγεται καινούρια καλούπια αμαξώματος, αλλαγή σταθμών παραγωγής συναρμολόγησης, νέα
    εξαρτήματα κ.λ.π. Επίσης θα πρέπει να δημιουργηθούν νέα καλούπια χύτευσης και όλα τα απαιτούμενα για την κατασκευή των νέων κινητήρων. Αυτό απαιτεί χρηματικές επενδύσεις, με αποτέλεσμα την αύξηση τιμής του νέου μοντέλου.
    Και εδώ αρχίζουν τα “πολλά” ερωτήματα.
    Και για να μην τα υποβάλλουμε όλα στον κατασκευαστή και γίνει το κείμενο μεγάλο, θα ήθελα να του υποβάλλω του κατασκευαστή τα εξής:
    Ποια είναι η διαφορά Cx (Αεροδυναμικός συντελεστής) μεταξύ του νέου και του παλαιού μοντέλου;
    Ποια είναι η διαφορά άνεσης και εργονομίας μεταξύ του νέου και του παλαιού μοντέλου;
    Ποια είναι η διαφορά ειδικής κατανάλωσης κινητήρα μεταξύ του νέου και του παλαιού μοντέλου;
    Ποια είναι η διαφορά τιμής μεταξύ του νέου και του παλαιού μοντέλου;
    Πόσα από τα εξαρτήματα του παλαιού μοντέλου είναι συμβατά με το νέο;
    Αν οι παραπάνω παράμετροι είναι ίδιες ή παραπλήσιες τότε ποιος ο σκοπός δημιουργίας νέου μοντέλου;
    Θετικό σημείο είναι η υβριδική έκδοση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close