ΑΓΩΝΕΣ

Πως θα είναι τα μονοθέσια της Formula 1 όταν αλλάξουν οι κανονισμοί το 2021;

Οι νέοι κανονισμοί της FIA θα έχουν ως στόχο να βελτιώσουν το θέαμα, να εξελίξουν την τεχνολογία του σπορ και να συγκρατήσουν το κόστος για τις ομάδες.

Στο παρακάτω άλμπουμ θα δείτε μερικές ψηφιακές προσεγγίσεις για την εμφάνιση που θα έχουν τα μονοθέσια βάσει των νέων κανονισμών που θα ισχύουν από το 2021. Για πρώτη φορά όλες οι ομάδες θα έχουν ένα όριο στο προϋπολογισμό τους με πλαφόν τα 175 εκατομμύρια δολάρια. Έτσι θα μειωθεί η ψαλίδα ανάμεσα στις μεγάλες και στις μικρότερες ομάδες.

Οι υβριδικοί turbo V6 θα παραμείνουν ως έχει, αλλά θεωρητικά τα νέα μονοθέσια θα είναι αρκετά πιο αργά (έως και 6 δευτερόλεπτα στο γύρο) και παρόλο που το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο θα είναι μικρότερο. Ένα σημερινό μονοθέσιο πίσω από ένα άλλο έχει μειωμένο downforce κατά 40-50%. Αυτό το νούμερο το 2021 θα μειωθεί στο 10% ώστε ο οδηγός που ακολουθεί να μπορεί να πιέσει για προσπέραση και θέαμα.

Τα νέα μονοθέσια θα είναι 25 κιλά πιο βαριά (με ελάχιστο βάρος από τα 743 στα 768 κιλά) με το ελάχιστο μήκος να φτάνει τα 3.550 χιλιοστά (περίπου 100 χλστ. κοντύτερο), το μεταξόνιο έως τα 3.550 χιλιοστά. Την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αλλαγή των κανονισμών για ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα την έχουν ο Νικόλας Τομπάζης μαζί με τον Pat Symonds.

Η σχεδίαση της ανάρτησης θα είναι απλούστερη. Μέχρι τώρα υπήρχε αυστηρή περιγραφή κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος σε διαστάσεις, βάρος κ.λπ. Στο εξής το μονοθέσιο θα χωρίζεται σε 50 τμήματα (boxes) και αποτυπώνεται με ένα σύστημα συντεταγμένων. Σε κάποια από αυτά τα boxes οι προδιαγραφές είναι πολύ αυστηρές, ενώ σε άλλα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία, με σκοπό να περιοριστούν όσο το δυνατόν οι γκρίζες ζώνες.

Στις απεικονίσεις των νέων μονοθεσίων ξεχωρίζουν το χαμηλό ρύγχος, η εμπρός πτέρυγα από τρία στοιχεία, η πίσω με τα δύο στηρίγματα και τα δύο επίπεδα, ο τεράστιος διαχύτης, οι τροχοί 18 ιντσών με τα control devices λόγω των χαμηλοπρόφιλων Pirelli, τα πτερύγια πάνω από τους τροχούς, η απουσία πτερυγίων μεταξύ των εμπρός τροχών και των πλευρικών εισαγωγών που είναι σχετικά μικρές, η καλύτερη ενσωμάτωση του Halo κ.α.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button