H νέα και για πρώτη φορά κεντρομήχανη Corvette C8 είναι ότι πιο δυναμικό έχει να επιδείξει φέτος η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία. Με το βλέμμα στραμμένο στην ZR1 που θα παρουσιαστεί
Οι πιο πρόσφατες πληροφορίες θέλουν την top εκδοχή της Corvette να έχει κάτω από το καπό της έναν V8 κινητήρα με twin-turbo, υβριδικό σύστημα και χωρητικότητα κάπου ανάμεσα στα 4,2-5,5 λίτρα. Η συνολική ισχύς θα φτάνει τους 900 ίππους και πιθανότατα το μοτέρ θα προέρχεται από την αγωνιστική C8.R (και όχι ο 4.2 της Cadillac CT6-V).
Ο συνδυασμός με υβριδική τεχνολογία θα διασφαλίζει όχι μόνο χαμηλότερη κατανάλωση ή εκπομπή ρύπων, αλλά και ενισχυμένες επιδόσεις. Σχετικά με την διάταξη θα υιοθετηθεί η επιλογή της παράλληλης τοποθέτησης του ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στον V8 και στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Φήμες, αλλά δίχως βάση, κάνουν λόγο για δύο μικρά ηλεκτρικά μοτέρ στον εμπρός ελεύθερο άξονα βελτιώνοντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου με μία «πισωκίνητη» τετρακίνηση. Όπως συνηθίζεται σε αρκετά από τα τελευταίας κοπής hypercars. Και αν ισχύσει αυτό, τότε η ZR1 θα είναι η πρώτη τετρακίνητη Corvette.