ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Tα Nissan Skyline και Dayz απέσπασαν τα βραβεία Japan Car of the Year 2019-2020

Η Nissan απέσπασε δύο υψηλού κύρους βραβεύσεις, στο πλαίσιο του διαγωνισμού του Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς: το ολοκαίνουργιο Nissan Dayz κέρδισε το βραβείο Small Mobility και το νέο Nissan Skyline με την τεχνολογία ProPILOT 2.0, πήρε το βραβείο Best Innovation.

«Η Nissan έχει την μεγάλη τιμή να αποδεχθεί αυτά τα βραβεία που ψηφίστηκαν από την κριτική επιτροπή του Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς”, δήλωσε ο Asako Hoshino, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan. “Μιλώντας εξ ονόματος των χιλιάδων εργαζομένων μας, ευχαριστούμε τους κριτές».

Στη συνέχεια, ο Hoshino δήλωσε πως «τα νέα Nissan Dayz και Skyline έχουν αγκαλιαστεί από το Ιαπωνικό αγοραστικό κοινό. Αυτά τα βραβεία αποδεικνύουν τη δύναμη των προϊόντων και των τεχνολογιών μας. Θα μας εμπνεύσουν να διπλασιάσουμε τις προσπάθειές μας για να προσελκύσουμε περισσότερους αγοραστές, με ακόμα περισσότερα από τα εξαιρετικά προϊόντα που μόνο το Nissan Intelligent Mobility μπορεί να προσφέρει».

Το Nissan Intelligent Mobility, αποτελεί το όραμα της εταιρείας για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα οχήματα τροφοδοτούνται, οδηγούνται και συνδέονται με την κοινωνία.

Το νέο Nissan Dayz διαθέτει εξωτερικές διαστάσεις που δημιουργούν μια ισχυρή αίσθηση αξιοπιστίας. Το εσωτερικό του προσφέρει ευρυχωρία με πολυτελή χαρακτήρα, πέρα από τα τετριμμένα για την κατηγορία kei. Η νέα πλατφόρμα του αυτοκινήτου ενισχύει τις επιδόσεις και την οικονομία στην κατανάλωση. Το Dayz είναι επίσης το πρώτο kei αυτοκίνητο που προσφέρει το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού ProPILOT της Nissan και το προηγμένο αυτόματο σύστημα αναφοράς ατυχημάτων SOS Call.

Η υβριδική έκδοση του νέου Nissan Skyline είναι εξοπλισμένη με το ProPILOT 2.0, το πρώτο σύστημα υποβοήθησης οδηγού στον κόσμο, που συνδυάζει την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους, χωρίς χέρια στο τιμόνι σε μια λωρίδα κυκλοφορίας. Το ProPILOT 2.0 λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να βοηθήσει στο χειρισμό του αυτοκινήτου, σύμφωνα με μια προκαθορισμένη διαδρομή, σε καθορισμένους δρόμους. Παράλληλα, για πρώτη φορά, το σύστημα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς ο οδηγός να κρατά το τιμόνι, διατηρώντας την πορεία του οχήματος σε μια λωρίδα.

 Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου εξοπλίζονται με τον 3.0 λίτρων κινητήρα twin-turbo VR30DDTT, ενώ η νέα έκδοση 400R αντιπροσωπεύει το πιο ισχυρό εργοστασιακό Skyline που κατασκευάστηκε ποτέ.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!