MENOYNEA

Από το 1949 έως σήμερα η Honda έχει κατασκευάσει πάνω από 400 εκατομμύρια μοτοσικλέτες!

Στα 70 χρόνια της ιστορίας της η Honda έχει αναδειχθεί ως η μεγαλύτερη ιαπωνική βιομηχανία μοτοσικλετών.

Όλα ξεκίνησαν το 1949 με την πρώτη κανονική μοτοσικλέτα, το Dream D-Type. Το 1963 η Honda ξεκίνησε να κατασκευάζει μηχανάκια και στο Βέλγιο, αυτό ήταν το πρώτο εργοστάσιο εκτός Ιαπωνίας. Για να φτάσουμε στο 2019, ένα ορόσημο για την εταιρία που γιορτάζει μισό αιώνα από την παρουσίαση της πρώτης superbike στην ιστορία: της CB750 Four του 1969.

1969 Honda CB750F

Χαρακτηριστικό της πορείας των πωλήσεων είναι πως τα για τα πρώτα 10 εκατομμύρια η εταιρία χρειάστηκε δύο δεκαετίες. Στη συνέχεια η παραγωγική διαδικασία επιταχύνθηκε και μέχρι το 1997 κατασκευάστηκαν 100 εκ. μοτοσικλέτες, ενώ το 2014 το σύνολο της παραγωγής έφτασε τα 300 εκατομμύρια. Το 2018 σημειώθηκε ρεκόρ ετήσιας παραγωγής στα 20 εκ. δίκυκλα.

1949 Honda Dream D Type
1949 Honda Dream D Type

Πριν το NSX, το Civic και τα CB υπήρχε το Super Cub. Ένα από τα δημοφιλέστερα δίκυκλα του πλανήτη με την παραγωγή του να ξεκινά το 1958 με μονοκύλινδρους τετράχρονους αερόψυκτους κινητήρες από 49 έως 109 cc. Το γνωστό «παπάκι», το οποίο το 2017 συμπλήρωσε το ορόσημο των 100 εκ. πωλήσεων, δηλ. 1 στις 4 μοτοσικλέτες Honda αναλογούν στο Super Cab με το 50% των ετήσιων πωλήσεων του «παπιού» να αφορούν στις αγορές της Ινδίας και της Ινδονησίας. Στην Ευρώπη και στην Αμερική οι ετήσιες πωλήσεις κυμαίνονται λίγο πάνω από τις 600.000 μονάδες.

Honda Super Cub

H εταιρία ιδρύθηκε το 1946 από τον Soichiro Honda με σκοπό τη εξέλιξη μικρών σε κυβισμό δίχρονων κινητήρων. Το 1959 η Honda κατασκευάζει το πρώτο της αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, ένα μικρό φορτηγάκι, το T360. Μετά από διάφορα μοντέλα η καθιέρωση έρχεται το 1972 με το Civic με ένα υπεραποδοτικό κινητήρα (τεχνολογίας CVCC ή Compound Vortex Controlled Combustion, με προθάλαμο που δημιουργούσε πολύ πτωχό καύσιμο μίγμα) κόντρα στην πετρελαϊκή κρίση.

To 1990 το κεντρομήχανο πισωκίνητο NSX με V6 κινητήρα VTEC βάζει φωτιά στη κατηγορία των σπορ μοντέλων ενώ 9 χρόνια μετά το S2000 θέτει αποτελεί ένα από τα πιο «αντρικά» πισωκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους το πρώτο υβριδικό μοντέλο, το Insight (το Toyota Prius κυκλοφορούσε από το 1997 μόνο σε dealers της εταιρίας στην Ιαπωνία, το 200 ξεκίνησε η παγκόσμια διάθεσή του).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close