NEA

To ξέρατε πως υπήρχε στέισον βάγκον Mitsubishi Evo IX;

Άγνωστο στην ευρωπαϊκή αγορά, το Evo IX σε station απευθυνόταν σε ένα λιγότερο σκληροπυρηνικό κοινό με μεγαλύτερες απαιτήσεις στις μεταφορικές του ανάγκες.

Η Mitsubishi είχε κατασκευάσει μόλις 2.500 μονάδες από αυτά, τα περισσότερα εκ των οποίων είχαν κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στην φωτογραφία είναι ένα EVO IX στην Ρωσία, με περίπου 170 χιλιάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ του.

Το συγκεκριμένο έχει το πεντατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, πράγμα που σημαίνει ότι έχει προγενέστερο κινητήρα του VII, και τον δίλιτρο κινητήρα με μικρότερο τούρμπο και απόδοση 272 ίππους.

Από αυτή την έκδοση έλειπαν στοιχεία όπως το Yaw Control αλλά και άλλα λιγότερο σημαντικά, όπως τα γνήσια μπάκετ καθίσματα. Ήταν όμως ιδιαίτερα γρήγορη, όπως και τα κανονικά Evo, έστω και αν δεν κέρδισε ποτέ μια θέση στις αφίσες των νεανικών δωματίων σε αντίθεση με τα τετράθυρα μοντέλα της σειράς.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button