Με περίπου δίμετρο πλάτος και κάπου στο μισό μέτρο πάνω από τις απολήξεις, ποιος είδε αυτή την… φτερούγα και δεν την λιγουρεύτηκε;
Αν πιστεύετε πως η McLaren δεν χωρά περιθώρια βελτίωσης τότε να σας ενημερώσουμε πως η Novitec έχει αντίθετη άποψη. Για την ακρίβεια η γερμανική εταιρία έχει ανακοινώσει ένα κιτ που αυξάνει την ισχύ του twin-turbo V8 4.0 από τους 800 στους 900 ίππους και την ροπή από τα 800 στα 888 Nm. Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 χλμ./ώρα έχει πέσει κατά 0,1 δευτερόλεπτα (στα 2,7), το 0-200 κατά 0,3 (στα 6,5) και η τελική παραμένει στα 335 χλμ./ώρα.
Ανάμεσα στα πολλά που ξεχωρίζουν είναι οι custom απολήξεις της Inconel, οι μονομπούλονοι τροχοί της Vossen με Pirelli P Zero (μπροστά: 255/30 ZR20, πίσω: 325/25 ZR21) κ.α. Και φυσικά η απαράλλαχτη τεράστια πίσω πτέρυγα που διασφαλίζει περίπου ένα τόνο downforce. Και ίσως ένας λόγος που βρίσκεται τόσο ψηλά μπορεί να είναι και για να μην τσουρουφλιστεί από τα καυασέρια!