H νέα Octavia Scout ξεκινά από τα 1.500 κ.εκ. και ξεχωρίζει από την αυξημένη κατά 15 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος.
Μετά την πεντάθυρη και την στέισον έκδοση αμαξώματος η γκάμα της Octavia διευρύνεται με την Scout που προσφέρεται στις δύο τελευταίες γενιές του μοντέλου. Σε αυτές η τετρακίνηση ήταν στάνταρ αλλά στο νέο μοντέλο υπάρχουν και προσθιοκίνητες εκδόσεις με χαμηλότερη τιμή.
Οπτικά η Octavia Scout ξεχωρίζει από τις ποδιές, τα πλαστικά προστατευτικά, τις 18άρες (προαιρετικά 19άρες) ζάντες και φυσικά από τα +15 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Στο εσωτερικό υπάρχουν ορισμένες Scout λεπτομέρειες (όπως η νέα επένδυση των καθισμάτων, οι επενδύσεις στο ταμπλό κ.α.), ενώ οι χώροι παραμένουν κορυφαίοι με το πορτμπαγκάζ να φτάνει τα 640 λίτρα.
Στην βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση 1.5 TSI με 150 ίππους, υπάρχει και η e-TEC με ήπιο υβριδικό σύστημα, ενώ ψηλότερα τοποθετείται η 2.0 TSI με 190 ίππους. Στους diesel υπάρχουν οι 2.0 TDI με 115, 150 και 200 ίππους (τεχνολογίας Twin Dosing), με την τελευταία έκδοση Evo να είναι η ισχυρότερη πετρελαίου σε Skoda. Η τετρακίνηση και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις είναι στάνταρ στις δύο ισχυρότερες δίλιτρες TDI εκδόσεις και στην ισχυρότερη TSI.