NEA

To νέο Ford F-150 έχει μέχρι και γεννήτρια φόρτισης εργαλείων!

H παρουσίαση ενός καινούργιου F-150 είναι κάτι παραπάνω από σημαντική, όχι μόνο για τη Ford αλλά για ολόκληρη την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι αυτό γιατί το ημιφορτηγό είναι στη γκάμα της Ford από το 1948 και εδώ και 43 συνεχόμενα χρόνια είναι το πιο επιτυχημένο μοντέλο στις ΗΠΑ ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Η νέα του γενιά δεν άλλαξε ριζικά εμφάνιση, αλλά κάθε στοιχείο του αμαξώματος είναι καινούργιο. Η βάση είναι και πάλι ένα ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι, σύμφωνα πάντα με τη Ford, «στρατιωτικών προδιαγραφών», ενώ χαρακτηριστικό είναι πως υπάρχουν 11 διαφορετικές μάσκες και τα αντίστοιχα πίσω φώτα.

Καινούργιο είναι και το εσωτερικό, με μια κεντρική οθόνη 12,0 ιντσών στις πιο πλούσιες εκδόσεις και 8,0 ιντσών στις βασικές, ενώ ο εξοπλισμός όσο ανεβαίνουν τα επίπεδα γίνεται έως και πολυτελής. Από κει και πέρα υπάρχει το πιο εξελιγμένο σύστημα infotainment SYNC4 και αρκετές πρακτικές λύσεις, όπως τα πίσω καθίσματα με δυνατότητα αναδίπλωσης και της βάσης τους ή το κάθισμα που ανακλίνεται σε γωνία 180 μοιρών ώστε να μπορεί να πάρει κανείς έναν υπνάκο:. Όσο για τους χώρους για όσους κάθονται πίσω είναι στο επίπεδο λιμουζίνας.

Το νέο Ford F-150 είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και ως υβριδικό με την επωνυμία PowerBoost. Εδώ o EcoBoost V6 των 3.500 κυβικών με τα δύο turbo συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 35 kW στο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων καθώς και με μια μπαταρία 1,5 kWh. Αυτό σημαίνει αφενός πως καθαρά ηλεκτρικά θα μπορούν να καλυφθούν κάποια χιλιόμετρα και αφετέρου πως η PowerBoost θα είναι η πιο ισχυρή έκδοση του νέου F-150, χωρίς όμως η Ford να έχει ακόμα ανακοινώσει τις επίσημες τιμές.

Παράλληλα παρουσιάστηκε και η νέα γεννήτρια Pro Power, χάρη στην οποία το F-150 μπορεί να παρέχει την ηλεκτρική ενέργεια για τη λειτουργία εργαλείων. Στις στάνταρ εκδόσεις η έξοδος είναι 2,0 kW, ενώ στο υβριδικό είναι 2,4 kW και προαιρετικά 7,2. Στις στάνταρ επιλογές υπάρχουν δύο πρίζες των 120 V και στην προαιρετική 4 των 120 V και μια των 240 V.

Οι υπόλοιποι κινητήρες είναι ο βασικός V6 των 3.300 κυβικών, οι EcoBoost V6 των 2,7 και 3,5 λίτρων, ο ατμοσφαιρικός V8 των 5,0 λίτρων και ο turbo diesel των 3.000 κυβικών. Προαιρετικά υπάρχει και ενισχυμένη πόρτα καρότσας που μπορεί να λειτουργήσει και ως πάγκος εργασιών, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει μια αναδιπλούμενη επιφάνεια «γραφείου» με χώρο ακόμα και για laptop 15,6 ιντσών. Όσο για τη ρυμούλκηση τρέιλερ υπάρχει μια σειρά από κάμερες και συστήματα ελέγχου και υποβοήθησης.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!