NEA

Επίσημα τα Audi e-tron S και e-tron S Sportback

Πρόκειται για τις ταχύτερες εκδόσεις του e-tron με 503 ίππους στις εκδόσεις αμαξωμάτων S και S Sportback. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι.

Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς με τρία ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ στα 503 άλογα και 975 Nm ροπής για την λειτουργία Boost που διαρκεί έως και 8 δευτερόλεπτα. Σε απλή λειτουργία η ισχύς βρίσκεται στους 435 ίππους και τα 808 Nm ροπής. Τα τρία μοτέρ συνδυάζονται με μία μπαταρία 95 kWh με καθαρή χωρητικότητα στις 86 kWh. Η αυτονομία είναι στα 359 και 363 χιλιόμετρα για το S και το S Sportback αντίστοιχα (WLTP).

Και σ’ αυτές τις γρήγορες εκδόσεις λειτουργούν βασικά οι πίσω ηλεκτροκινητήρες και μόνο σε φουλ επιτάχυνση ή όταν το σύστημα Electric Torque Vectoring αναγνωρίσει ανάγκη για μεταφορά της ισχύος και εμπρός, ενεργοποιείται και ο κινητήρας στον εμπρός άξονα μοιράζοντας την ροπή σε κάθε τροχό χωριστά, ιδίως όταν το σύστημα ESC μπει στην θέση “sport” και το πρόγραμμα οδήγησης στο “dynamic”.

Η ειδικά ρυθμισμένη αερανάρτηση μπορεί να μεταβάλει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 76 χιλιοστά. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών αν και υπάρχουν διαθέσιμοι ως έξτρα και τροχοί 22 ιντσών. Επίσης, υπάρχουν μεγαλύτερα δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, οι οποίες μπορούν να είναι σε χρώμα πορτοκαλί και με πάνω τους το σήμα e-tron.

Το αμάξωμα σε σχέση με το απλό e-tron είναι κατά 50 χιλιοστά πιο φαρδύ χάρη στα πιο μεγάλα φτερά και τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες. Επίσης, οι διαφορές εντοπίζονται στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για τα φρένα, νέες επιλογές σε χρώμα και ζάντες που μπορούν να φθάσουν έως και τις 22 ίντσες. Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις είναι ελάχιστες με πιο σημαντική την ενσωμάτωση δύο σπορ καθισμάτων για τους εμπρός επιβάτες.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button