H γνωστή Ghibli που κυκλοφορεί από το 2013 απέκτησε μια υβριδική έκδοση που με την συνολική ισχύ να φτάνει τα 330 άλογα.
Όπως σχεδόν όλες οι εταιρίες έτσι και η Maserati μπαίνει στην εποχή του εξηλεκτρισμού αποκτώντας μια mild hybrid έκδοση για την Ghibli. Η διάταξη της αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο turbo δίλιτρο κινητήρα που συνδυάζει επιπρόσθετα και ένα ηλεκτρικό «κομπρεσοράκι» (e-Booster) σε ένα υβριδικό δίκτυο 48V με την μπαταρία στο πίσω μέρος.
Η συνολική ισχύς είναι στα 330 άλογα και η ροπή στα 450 Nm με το όλο σύστημα να ζυγίζει περίπου 80 κιλά λιγότερο από έναν αντίστοιχο V6 diesel. Πάντως, το σύστημα είναι ένα ήπιο υβριδικό με μέσα κατανάλωση στα 8,5-9,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ η ροπή περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματο ZF-8. Από πλευράς επιδόσεων η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα με τελική στα 255 χλμ./ώρα.
Οπτικά η υβριδική Maserati ξεχωρίζει από κάποιες λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα, στα καλύμματα φρένων, στην μπλε τρίαινα στο πίσω μέρος, και κάποια αισθητικά updates. Στο εσωτερικό υπάρχει αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων με διευρυμένη συνδεσιμότητα και μεγαλύτερη οθόνη ανέβηκε 10,1’’ (από 8,4’’). Σημαντική είναι η προσθήκη ψηφιακού πίνακα.
Ενώ η Ghibli αποκτά μια ήπια υβριδική έκδοση η Maserati ετοιμάζει ηλεκτρικές για τη νέα GranTurismo και GranCabrio. Επίσης, το φθινόπωρο θα παρουσιαστεί το κορυφαίο μοντέλο της μάρκας, η ΜC20.