NEA

Περισσότερα για το Τ.50 του Gordon Murray

Προχωρά ένα από τα πιο αυθεντικά sportscar όλων των εποχών με σήμα κατατεθέν τον V12 της Cosworth. Ατμοσφαιρικό στα 3,9 λίτρα με 663 άλογα και κόφτη στις 12.100 σ.α.λ.!

Η Gordon Murray Automotive ετοιμάζεται να ανεβάσει το θερμόμετρο αφού στις αρχές Αυγούστου θα παρουσιάσει το T.50. Μέχρι τώρα η βρετανική εταιρία μας έχει δώσει διάφορα στοιχεία και αυτή τη φορά τα πλήρη για τον V12 της Cosworth. Με τον Murray να μην κρύβει πως για τη δημιουργία του εμπνεύστηκε από το αρχέτυπο της McLaren F1 (την οποία είχε σχεδιάσει ο ίδιος) και της Ferrari 250 GTO, έως τον V12 της Honda στα μονοθέσια McLaren MP4/6 και τον V12- S70/2 της BMW.

Με κυβισμό μόλις στα 3,9 λίτρα ο V12 της Cosworth αποδίδει 663 άλογα και ζυγίζει μόλις 178 κιλά. Η ροπή των 467 Nm (μιλάμε για ένα «πολύστροφο» μοτέρ) θα είναι διαθέσιμη στις 9.000 σ.α.λ. με το 71% της από τις 2.500 σ.α.λ. Ο κόφτης μπαίνει στις 12.100 σ.α.λ.!

Το εξάρι μηχανικό κιβώτιο μαζί με την όλη μετάδοση θα ζυγίζει 80,5 κιλά, το μοτέρ θα έχει ενσωματωμένο ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και στην επιλογή Vmax θα προσφέρει επιπλέον 50 ίππους. Tην παράσταση θα κλέβει ένας ανεμιστήρας στο πίσω μέρος ο οποίος θα ρουφάει τον αέρα από το κάτω μέρος για να επιταχύνει την έξοδο του με παράλληλη αύξηση του downforce (φαινόμενο αγωγού Venturi).

Κάτι όπως είχαμε δει παλιότερα στις Brabham BT46B, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως στο εσωτερικό θα υπάρχει τριθέσια διάταξη (όπως στην McLaren F1). Το μήκος του T.50 είναι στα 4,45 μέτρα, με ξηρό απόβαρο στα 980 κιλά και κεραμικά δισκόφρενα.

Προδιαγραφές κινητήρα Cosworth V12

  • Κύλινδροι: 12
  • Χωρητιτκότητα: 3.994 κ.εκ.
  • Περιεχόμενη γωνία V: 65°
  • Ισχύς: 652 bhp
  • Παροχή αέρα: Ατμοσφαιρικός
  • Διάμετρος: 81,5 mm
  • Διαδρομή: 63,8 mm
  • Λόγος συμπίεσης: 14:1
  • Μέγιστη ισχύς: 663 PS @ 11.500 rpm
  • Λόγος ισχύος/ βάρους: 672 PS/tonne
  • Μέγιστη ροπή: 467 Nm/ 9.000 rpm
  • Ελαστικότητα: 71% της μέγιστης ροπής στις 2.500 rpm
  • Μέγιστες στροφές: 12.100 rpm
  • Έλεγχος βαλβίδων: Διπλοί εκκεντροφόροι επί κεφαλής, με κίνηση μέσω γραναζιών
  • 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο – Μεταβλητός χρονισμός εισόδου και εξόδου
  • Σύστημα εισαγωγής: RAM – 4 πεταλούδες
  • Σύστημα εξαγωγής: Inconel και τιτάνιο
  • Σύστημα λίπανσης: Ξηρού κάρτερ
  • Σύστημα ψύξης: Υδρόψυκτο – διπλά αλουμινένια ψυγεία
  • Σύστημα ανάφλεξης: 12 αυτόνομα πηνία 12-volt
  • Starter/alternator: 48-volt ενσωματωμένο, οδηγούμενο από γρανάζια
  • Σύστημα ελέγχου καυσαερίων: 4 καταλυτικοί μετατροπείς με αισθητήρες Λάμδα και δευτερεύουσα εισαγωγή αέρα
  • Μπλοκ κινητήρα: Κράμα αλουμινίου
  • Κυλινδροκεφαλή: Κράμα αλουμινίου
  • Ράβδοι σύνδεσης: Τιτάνιο
  • Βαλβίδες: Τιτάνιο
  • Συνολικό βάρος κινητήρα: 178 kg
  • Ειδική ισχύς: 166 PS-per-litre

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!