H Pirelli ολοκλήρωσε την έρευνα της γύρω από τα κλαταρίσματα των ελαστικών στις Mercedes και στην McLaren του Sainz.
To Grand Prix στο Silverstone είχε αρκετό σασπένς στους τελευταίους γύρους με τα κλαταρισμένα ελαστικά. Σύμφωνα με την Pirelli οι λόγοι που τα λάστιχα δεν άντεξαν ήταν η εκτεταμένη χρήση του δεύτερου σετ επειδή η είσοδος του safety car άλλαξε τα πλάνα των ομάδων που παρέλειψαν ένα pitstop.
This actually happened, right? 🤯
— Formula 1 (@F1) August 3, 2020
Still processing those mad final few laps on Sunday!#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/8C2ABdNNTj
Έτσι, οι πολλοί γύροι (πάνω από 40, σχεδόν τα 2/3 του αγώνα) ήταν αυτοί που καταπόνησαν τα λάστιχα και ειδικότερα το μπροστινό αριστερό που υπόκειται στην μεγαλύτερη πίεση στο Silverstone. Πάντως, η έξοδος του Kvyat πριν το μισό του αγώνα δεν είχε ως αίτιο οδηγικό λάθος αλλά κλαταρισμένο λάστιχο.
After some post-race analysis, @pirellisport have made a statement following the British Grand Prix ⬇️#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/RTmvSNxrus
— Formula 1 (@F1) August 4, 2020
The last few seconds before that big crash for @kvyatofficial on Sunday 👀 #BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/4ZeAdyf5g7
— Formula 1 (@F1) August 4, 2020
Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα. Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή, ξανά στο Silverstone (9 Αυγούστου στις 16:10).