ΑΓΩΝΕΣ

F1: Γιατί η Ferrari είναι τόσο χάλια φέτος; Πως θα μπει φρένο στoν ρυθμό της Mercedes;

Αυτό το τριήμερο έχει Grand Prix στην Βαρκελώνη (την Κυριακή στις 16:10 ο αγώνας). Ας δούμε τι έχει συμβεί μέχρι τώρα και μια ματιά λίγο παραπέρα…

Ο Perez επιστρέφει. Ωστόσο, η Racing Point κρίθηκε ένοχη για την υπόθεση φρένων και η FIA της έχει ήδη αφαιρέσει 15 βαθμούς από το πρωτάθλημα κατασκευαστών και της έριξε και πρόστιμο 400.000 ευρώ. Το θέμα αφορά σε κάποιους κρυφούς αεραγωγούς φρένων που χρησιμοποιήθηκαν στο προηγούμενο Grand Prix.

O Horner, ο διευθυντής της Red Bull, άφησε πολλές αιχμές για την Mercedes που θα μπορούσε και αυτή να βρεθεί ένοχη (θεωρείται πως η RP20 είναι κλώνος των περσινών ασημένιων βέλων). Επίσης, τόνισε την διαύγεια που διακρίνει την Red Bull μιας και της ανήκουν 100% δύο ομάδες στο πρωτάθλημα.

Από το μεθεπόμενο GP, αυτό του Βελγίου, η FIA δεν θα επιτρέπει στις ομάδες να κάνουν ειδικές ρυθμίσεις στον κινητήρα. Κάτι που δεν ευνοεί την Mercedes, αλλά και τις ομάδες Racing Point και Williams που εφοδιάζονται με τους κινητήρες της πρώτης. Βέβαια αυτό θα φανεί από τέλος του μήνα στο Σπα.  

Για το 2021 ανακοινώθηκαν νέες ρυθμίσεις στην αεροδυναμική ώστε να παράγεται λιγότερα downforce και να καταπονούνται λιγότερα τα ελαστικά. Έτσι η Pirelli δεν θα χρειαστεί να εξελίξει νέα ελαστικά.

Πάντως, υπάρχουν πάρα πολλά τα «παράθυρα» που βρίσκουν οι ομάδες. Ειδικά στο πολύπλοκο υβριδικό σύστημα με κινητήρας καύσης, υπερσυμπιεστής, μονάδες MGU-H και MGU-K, μπαταρία και μονάδα ελέγχου.

Φήμες λένε πως έτσι πήγε να κερδίσει την παρτίδα πέρυσι η Ferrari με την μεγαλύτερη ισχύ. Ωστόσο, μετά από έρευνες που έκαναν οι Mercedes και Red Bull ενημέρωσαν την FIA για αυτά τα «κενά» στους κανονισμούς και έγιναν συστάσεις ώστε η Scuderia να σταματήσει τις ζαβολιές με την μεγαλύτερη ποσότητα ψεκασμού και την αύξηση ισχύος έως 50 kW.

Κάτι που έγινε μέσα στο χειμώνα και φυσικά η Ferrari δεν προλάβαινε να εξελίξει εκ νέου το μοτέρ. Για αυτό και όταν ο Binotto έλεγε πως θα είναι τρίτη και τέταρτη η ομάδα του ήξερε ακριβώς τι έλεγε…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button