NEA

Θα μπορούσε να υπάρξει ένα εξηλεκτρισμένο Unimog;

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Μιας και ο εξηλεκτρισμός είναι μια γενική τάση που αφορά όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων ειδικά και οχημάτων γενικά γιατί να μη γίνει κάτι αντίστοιχο και για το Unimog; Το πολύ- εργαλείο της Mercedes με τις χίλιες και δύο χρήσεις που δηλώνει το παρόν από το 1949.

Αυτό σκέφτηκε και ο σχεδιαστής Artyom Trofimenko, ο οποίος στο παρελθόν έχει εργαστεί για την Kamaz και τώρα για τη Renault στη Ρουμανία. Ο Trofimenko, λοιπόν, προσάρμοσε τη σχεδίαση του Unimog στα δεδομένα των EQ της Mercedes και το τελικό αποτέλεσμα δείχνει ιδιαίτερα μοντέρνο και ελκυστικό.

Ενδιαφέροντα στοιχεία η μάσκα που δεν είναι πλήρως κλειστή και επιτρέπει μια μικρή ματιά στον κινητήρα, οι τετράγωνοι προβολείς, οι φωτεινές λωρίδες, οι εμφανείς μεντεσέδες στις πόρτες, η σχάρα στην οροφή και η ρεζέρβα στην πλάτη της καμπίνας. Όσο για την καρότσα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει διάφορα μηχανήματα για τις πιο περίεργες εργασίες.

Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό, που ταιριάζει με το χαρακτήρα εργαλείου του Unimog, ενώ το σύστημα πρόωσης αποτελείται από έναν τρικύλινδρο diesel με 60 ίππους που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα απόδοσης ο καθένας 170 ίππων.

Προκειμένου να εξασφαλίζεται η κίνηση ακόμα και σε σημεία που δεν υπάρχουν υποδομές ανεφοδιασμού σε καύσιμο, πόσο μάλλον φόρτισης, το ρεζερβουάρ είναι της τάξης των 130 λίτρων και η μπαταρία έχει χωρητικότητα 50 kWh.

Back to top button