NEA

Dacia Sandero & Sandero Stepway: Τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά [vid]

Τα νέα Sandero & Sandero Stepway θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021.

Μετά την δημοσίευση των πρώτων φωτογραφιών η Dacia έδωσε στην δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία των ολοκαίνουργιων μοντέλων της που βασίζονται στην πλατφόρμα CMF. Το μήκος του αμαξώματος είναι τα 4,088 μέτρα, το πλάτος στα 1,848 και το ύψος στα 1,499 με απόσταση από το έδαφος στα 13,3 εκ. Στο πιο περιπετειώδης Stepway η απόσταση αυξάνεται στα 17,4 εκατοστά (αναλυτικά οι διαστάσεις στο παρακάτω σχεδιάγραμμα).

Όπως μπορούμε να δούμε τα αμαξώματα είναι πολύ πιο μοντέρνα και νεανικά από εκείνα των απερχόμενων μοντέλων με σικ LED ημέρας σε σχήμα Υ και εξίσου εντυπωσιακά LED στο πίσω μέρος. Η γενική αισθητική ακολουθεί ένα πιο σύγχρονο τόνο, με χαμηλότερη οροφή και πιο επικλινή παρμπρίζ, και πιο φαρδιά μετατρόχια.

Όπως και στην προηγούμενη γενιά το Sandero Stepway έχει μία διαφορετικό μάσκα και ένα ξεχωριστό σετ από πρόσθετα περιμετρικά του αμαξώματος (προφυλακτήρες, φτερά κ.λπ.) έτσι ώστε να δώσει την εικόνα μιας πιο σκληρής κατασκευής.

Η Dacia έδωσε τις πρώτες εικόνες και για το εσωτερικό όπου βλέπουμε ένα  μοντέρνο ταμπλό με την ρουμανική εταιρία να μιλά για προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τα καλύτερα πλαστικά που έχουν μπει σε μοντέλο της.

Στο μέσο του ταμπλό και στην κορυφαία έκδοση υπάρχει μια ελεύθερη οθόνη αφής 8,0” με σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζει τις σχετικές δυνατότητες συνδεσιμότητας, χαμηλότερα οι κλασικοί διακόπτες για το κλιματισμό, ενώ ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων διαθέτει και μία ψηφιακή οθόνη 3,5” ανάμεσα στο στροφόμετρο και στο ταχύμετρο. Αξιοσημείωτο είναι πως στις βασικές εκδόσεις θα υπάρχει μία ειδική υποδοχή όπου ο οδηγός θα προσαρμόζει το smartphone αντί της touch-screen.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης έχει στάνταρ το σύστημα start&stop και περιλαμβάνει την έκδοση SCe 65 με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό που συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και αποδίδει ίππους. Η TCe 90 έχει έναν επίσης τρικύλινδρος 1.00άρη αλλά με turbo, 6άρι ή αυτόματο CVT κιβώτιο και 90 ίππους.

Υπάρχει και η ECO-G 100, μία νέα έκδοση που καταναλώνει και υγραέριο, και αυτή στα 1.000 κ.εκ. με 6άρι χειροκίνητο και 100 ίππους. Διαθέτει LPG δεξαμενή 50 λίτρων (net στα 40) συν τα 50 λίτρα αμόλυβδης. Και επίσημα το νέο Dacia Sandero δεν θα έχει καμία έκδοση diesel. Μαζί με τα Sandero η Dacia παρουσίασε και το νέο Logan.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button