BLOGΑΓΩΝΕΣΝίκος Ι. Μαρινόπουλος

F1: Δίχως την Honda το σπορ θα λάμπει λιγότερο [blog]

Από τα τέλη του 2021 στο πρωτάθλημα της Formula 1 θα απομείνουν τρεις προμηθευτές κινητήρων. Εκτός και αν έχουμε κάποια νέα βόμβα μεγατόνων και το σπορ χάσει την λάμψη (σαν το WRC, ας πούμε).

Η Honda μπορεί να ξεκίνησε… με το αριστερό όταν επέστρεψε τελευταία φορά στην F1 με την McLaren, αλλά με τις Red Bull Racing και Alpha Tauri η πορεία της ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική (με 2 νίκες φέτος, 3 πέρυσι και αρκετά podiums). Και αν σκεφτεί κανείς πως ο V6 της Honda κινούσε τα μόνα μονοθέσια που μπορούσαν να κοντράρουν τις Mercedes, τότε αυτό έδινε και το δικαίωμα στην Honda να ονειρεύεται έναν τίτλο (ο τελευταίος ήταν το 1991 με την McLaren και τον Ayrton Senna).

Και θα είναι πολύ κρίμα (για τους Ιάπωνες) αν η Red Bull καταφέρει με την αλλαγή των κανονισμών (και πιθανότατα με τον V6 της Renault) να έχει ένα μονοθέσιο που θα πάρει το πρωτάθλημα του 2022 από την Mercedes (είναι και αυτό ένα σενάριο).

Ωστόσο, στην Honda προφανώς θεωρούν πως το σπορ παραμένει ακριβό και πως τα οφέλη που λαμβάνουν δεν αντισταθμίζονται (σ.σ. υπάρχουν και οι συνέπειες από την πανδημία του κορωνοϊού). Η Honda (όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές) βλέπει μπροστά της ένα τεράστιο εξηλεκτρισμένο μετασχηματισμό της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και εκεί θέλουν να αφιερώσουν και τον τελευταίο τους πόρο, όπως μου είχαν πει πρόσφατα στην Φρανκφούρτη οι άνθρωποι της εταιρίας (στην οδηγική παρουσίαση του Honda e). Βέβαια, τότε δεν είχα (όπως και κανείς άλλος) την παραμικρή υποψία για την απόφαση των Ιαπώνων.

Το θέμα είναι πως η Formula 1 μένει με ένα προμηθευτή κινητήρων λιγότερο και σε αυτό το επίπεδο επιστρέφει όπως ήταν τα πράγματα στην εποχή των V8 (και έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν υπάρχει περίπτωση να μπει κάποιος άλλος κατασκευαστής, τουλάχιστον από τα «παλιά»).

H Renault έχει ήδη δηλώσει πως είναι πρόθυμη να συνεργαστεί ξανά με την Red Bull Racing και να επιστρέψει στις επιτυχίες. Άλλωστε, γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους αφού είχαν συνεργαστεί για 12 χρόνια με τους τίτλους του Ferando Alonso (2005, 2006) και το σερί του Sebastian Vettel (2010, 2011, 2012, 2013). Από εκεί και πέρα ξεκίνησε η κυριαρχία της Mercedes πάει για τον 7ο τίτλο στη σειρά.

Και αν οι Γερμανοί έχουν χορτάσει πλέον; Αν υποθέσουμε πως και αυτοί θεωρήσαν πως ότι είχαν να πάρουν από την Formula 1 το πήραν και θέλουν πλέον να πετύχουν σε κάτι διαφορετικό; Ή να κοιτάξουν την μεθεπόμενη μέρα και να αφιερώσουν τα κονδύλια τους στις κυψέλες καυσίμου… Ευτυχώς, η Mercedes έχει τόσο μεγάλο οικονομικό back-up που αν φύγει από την F1 δεν θα γίνει για οικονομικούς λόγους. Δυστυχώς, αν και με τους νέους κανονισμούς διατηρήσει την δύναμη της, τότε το θέαμα θα εξακολουθήσει να είναι προβλέψιμο. Και ότι είναι προβλέψιμο συνήθως χάνει και το ενδιαφέρον του…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!