NEA

Opel: Νέα έκδοση με 170 άλογα για το Insignia

Η Opel προσθέτει ένα νέο βενζινοκινητήρα στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων της για το νέο Insignia Grand Sport και το Insignia Sports Tourer (station wagon).

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 125kW (170hp) και τη μέγιστη ροπή των 350 Nm στις 1.500 σαλ. (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC1: μικτός κύκλος 6,0-6,4l/100km, 150-145g/km CO2). Η Opel προσφέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων.

Με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της Opel επιταχύνει από 0 στα 100km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 228km/h. Το νέο Opel Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης τις 38.919€ στη Γερμανία.

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός δίλιτρου κινητήρα diesel με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (AWD). Με ισχύ 128kW (174hp) και ροπή 380Nm, το Insignia 2.0 Diesel προσφέρει πολιτισμένες και ισχυρές επιδόσεις (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC1: μικτός κύκλος 5,1l/100km, 135g/km CO2).

Το high-tech σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring (κατανομή ροπής) μεταφέρει τη βέλτιστη ισχύ στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 223km/h και το Insignia χρειάζεται μόνο 8,9 δευτ. για να επιταχύνει από στάση στα 100km/h. Το Insignia 2.0D με AWD διατίθεται από 41.531€.

Η Opel προσφέρει το νέο Insignia στη σπορ έκδοση GSi (169kW/230hp, κατανάλωση Grand Sport NEDC1: μικτός κύκλος 7,0l/100km, 159g/km CO2), Grand Sport και Sports Tourer με νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που όλοι πληρούν το αυστηρό πρότυπο Euro 6d.

Επιπλέον, κιβώτια  χαμηλών τριβών μειώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Ένα ενεργό, full-face κλείστρο βελτιώνει περαιτέρω την αεροδυναμική του νέου Insignia. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση κατά το πρότυπο NEDC είναι μέχρι 18% χαμηλότερη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 99g/km. Επομένως, το νέο Insignia θεωρείται από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!