ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H Hyundai εισάγει τη νέα μάρκα HTWO για τα οχήματα fuel cell

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

H κορεατική εταιρία επενδύει ακόμη πιο βαθιά στο μέλλον ανακοινώνοντας την HTWO που θα ασχολείται αποκλειστικά με το υδρογόνο.

Όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν απορροφηθεί με την εξέλιξη των ηλεκτρικών με μπαταρίες, η Hyundai έχει θέσει ένα πολύ φιλόδοξο στόχο που θα βασίζεται στο υδρογόνο. Και αυτό επειδή εκτιμά πως η επόμενη δεκαετία (2021-2030) μπορεί να ανήκει στα BEV, αλλά από την μεθεπόμενη το ενδιαφέρον θα στραφεί στις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, τις γνωστές ενεργειακές κυψέλες ή fuel cell.

Πάνω σε αυτή την τεχνολογία o όμιλος Hyundai ασχολείται εδώ και δύο δεκαετίες και επιβεβαιώνει την σημαντικότητα της με την ίδρυση της HTWO. Η Hyundai έχει ήδη παρουσιάσει το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής, το iX35 από το 2013 (το Honda FCX Clarity έτρεχε σε πιλοτικά προγράμματα, ενώ το Toyota Mirai είχε μια πολύ μικρή παραγωγή). Στη σύγχρονη εποχή η εταιρία έχει παρουσιάσει το Hyundai Nexo SUV, το φορτηγό Xcient, ηλεκτρικά λεωφορεία και άλλες μεταφορικές λύσεις.

Αυτό που προφανώς εκτιμούν οι Κορεάτες είναι πως το χτίσιμο του δικτύου υδρογόνου και των οχημάτων κυψελών καυσίμου θα ξεκινήσουν από τα βαριά φορτηγά ή από τα τρένα και πλοία. Εκεί δηλαδή που τα BEV μειονεκτούν σε ότι αφορά στον χρόνο ανεφοδιασμού και στην αυτονομία. Με τον καιρό οι fuel cell μονάδες θα έχουν να επιδείξουν καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, μικρότερες διαστάσεις, αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα και μειωμένο κόστος. Και με την παράλληλη οικοδόμηση ενός δικτύου από υδρογονάδικα μελλοντικά να επικρατήσουν. Εσείς, τι λέτε;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button