NEA

To Hennessey Venom F5 των 1.843 ίππων πιάνει πάνω από 500 χλμ./ώρα [vid]

Είναι το supercar που εκπροσωπεί το αμερικανικό όνειρο της κατάκτησης του ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο.

H Hennessey λιγουρεύεται εδώ και καιρό το ρεκόρ ταχύτητας και με το F5 Venom έχει ως στόχο να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα. Και για αυτό το λόγο η αμερικανική εταιρία θα προχωρήσει στην κατασκευή 24 αυτοκινήτων ώστε να μπορεί το Venom F5 να θεωρηθεί μοντέλο παραγωγής και να πιστοποιηθεί το ρεκόρ. Το κάθε ένα θα κοστίζει περίπου 1,73 εκατομμύρια δολάρια!

Η μεγάλη είδηση είναι πως αυτή την φορά η εταιρία του John Hennessey δεν χρησιμοποίησε ένα έτοιμο πλαίσιο από την Lotus, όπως συνέβη στην περίπτωση του Venom GT. Αυτή τη φορά εξέλιξε ένα δικό της από ανθρακονήματα που σε βάρος δεν ξεπερνά τα 86 κιλά. Το συνολικό είναι στα 1.385.

Ο V8 των 6,6 λίτρων εδράζεται σε ξεχωριστό αλουμινένιο υποπλαίσιο και χάρη σε δύο turbo με μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης στα 1,58 bar η ισχύς φτάνει τους 1.843 ίππους με ροπή στα 1.617 Nm. Τα οποία περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού αυτόματο κιβωτίου με επτά σχέσεις.

Οι επιδόσεις εντυπωσιάζουν αφού το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 2,6 δευτερολέπτων, το 0-200 δεν διαρκεί πάνω από 4,7 δλ., ενώ το 0-300 είναι στα 8,4 δλ. Ουπς, υπάρχει και 0-400 που ολοκληρώνεται στα 15,5 δλ.!

Όσο για την τελική η Hennessey την δίνει πάνω από τα 500 χλμ./ώρα. Και για να δούμε αν τελικά θα ξεπεράσει την τελική της Bugatti Chiron ή αν στην καλύτερη πάρει τα σκήπτρα από το SSC Tuatara. Η απόπειρα θα γίνει του χρόνου σε μια ευθεία του αεροδιαστημικού κέντρου της NASA στο ακρωτήριο Κένεντι.

Hennessey Venom F5 – technical specification

Configuration 
 Rear-mid-engine coupé
 LHD and RHD available
 Rear-wheel drive
Dimensions 
Length4,666mm (183.7 inches)
Width (excluding mirrors)1,960mm (77.2 inches)
Width (including mirrors)1,971mm (77.6 inches)
Height (from ground)1,131mm (44.5 inches)
Wheelbase2,800mm (110.2 inches)
Front track1,574mm (77.6 inches)
Rear track 1,584mm (62.0 inches)
Dry weight1,360kg (2998lb)
Kerb weight1,385kg (3053lb)
Ride height (adjustable)LOW: Front 75mm (3 inches) / Rear 85mm (3.3 inches)
 – using HLSHIGH: Front 140mm (5.5 inches) / Rear 160mm (6.3 inches)
  
Engine 
Name / typeHennessey V8 twin turbo ‘Fury’
ConfigurationV8
V-angle90°
Capacity6,555cc
Bore104.8mm (4.1 inches)
Stroke95.3mm (3.8 inches)
Compression ratio10:1
Max power1817HP @ 8,000rpm
Power-to-weight ratio1,298HP per ton (1.34HP per kg)
Max torque1,617Nm (1,193lb-ft) @ 5,000rpm
Maximum rpm8,200rpm (8,500rpm F5 mode)
Valve trainPushrod & Rocker
TurbochargerPrecision ball bearing twin turbochargers (76mm billet aluminium compressor wheels)
Exhaust systemStainless steel
Lubrication systemDry sump
Engine blockCast iron
Cylinder headsAluminium cylinder heads with canted titanium intake valves
Connection rodsForged steel
ValvesInconel exhaust valves with dual valve springs
Total engine weight280kg (617lb)
Power density277HP-per-litre
  
Performance 
0 – 100kph (0-62mph)2.6
0 – 200kph (0-124mph) 4.7
0 – 300kph (0-186mph) 8.4
0 – 400kph (0-249mph) 15.5
Top speed > 500kph (>311mph)
  
 Transmission 
Configuration Longitudinal
Gear change Semi-automatic with paddle shift
Clutch Single clutch (240mm / 9.4-inch diameter)
  
Ratios 
First 3.133
Second2.100
Third1.520
Fourth 1.172
Fifth0.941
Sixth0.784
Seventh0.675
Reverse2.875
Final drive3.167
DifferentialCIMA
DrivelineBespoke steel. Outboard CV joint inboard tripod joint
 
Monocoque and chassis 
     Monocoque constructionCarbon fibre
      Monocoque weight 86kg (190lb)
     Body panel constructionCarbon fibre
     Front suspension Double wishbone independent with fully adjustable coil over Penske dampers
     Rear suspension Double wishbone independent with fully adjustable coil over Penske dampers
     SteeringRack and pinion with electric power assistance
     Hubs and bearing carriersUnitary hub with 5 studs
     WheelsForged aluminium alloy
 Front – 19-inch x 9.5-inch
 Rear – 20-inch x 12-inch
      TyresMichelin Pilot Sport Cup 2
 Front – 265 / 35 ZR19
 Rear – 345 / 30 ZR20
  
Brakes 
Front brakes390mm diameter x 34mm carbon ceramic
 Bespoke 6-piston calliper
Rear brakes390mm diameter x 34mm carbon ceramic
 Bespoke 4-piston calliper
  
Aerodynamics
Drag coefficient0.39Cd
Front splitterCarbon fibre gloss (satin as an option)
Rear diffuserCarbon fibre gloss (satin as an option)
AeroTrack pack available
  
Driver aids5 vehicle mode selection (Sport, Wet, Drag, Track, F5)
 Traction control system with limited ESP
  Engine power limitation dependant on rear wheel traction
  Launch control
  
Steering wheel Carbon fibre with leather side grips. Aluminium paddle shift levers
PedalsMachined aluminium
Gear changePaddle-shift with fully automatic or manual functionality
 
 Information screens 
Driver display7.0-inch interactive display
Infotainment9.0-inch Alpine interactive touchscreen with Apple Car Play, and Android Auto
AC Control1.3-inch touchscreen with twist and swipe feature for fan, and temp control

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!