ΑΓΩΝΕΣ

H FIA έχει έτοιμο νέο βιοκαύσιμο για τα μονοθέσια της F1

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Ήδη η διοργανώτρια αρχή έχει έτοιμο ένα νέο βιοκαύσιμο που θα κινεί τα μονοθέσια στα επόμενα χρόνια ώστε το σπορ να πληροί τις νέες τάσεις της εποχής.

Στην εποχή της ηλεκτροκινητικότητας ακόμη και η Formula 1 θα πρέπει να προχωρήσει σε κάποιες σημαντικές αλλαγές ώστε μέχρι το 2030 να έχει πετύχει ουδέτερο ισοζύγιο της εκπομπής CO2 και να εναρμονίζεται με όλη την τάση για μείωση των ρύπων προς όφελος του πλανήτη.

Έτσι, μετά την υβριδοποίηση των V6 κινητήρων έρχεται από του χρόνου μία σημαντική αλλαγή αφού τα μονοθέσια θα πρέπει να χρησιμοποιούν βιοκαύσιμο σε αναλογία 10%. Το σημερινό ποσοστό του bio-fuel είναι στο 5,75%. Στόχος είναι μέχρι το τέλος της νέας δεκαετίας το ποσοστό να ανέβει στο 100% και ουσιαστικά σε αυτή την ποσόστωση μιλάμε για συνθετικά καύσιμα.

Ήδη οι προμηθευτές κινητήρων Ferrari, Honda (η Red Bull μάλλον θα τους κρατήσει και του χρόνου), Mercedes και Renault έχουν εφοδιαστεί με αυτού του τύπου τα βιοκαύσιμα ώστε να τα δοκιμάσουν και να «χαρτογραφήσουν» ανάλογα τα μηχανικά τους σύνολα. Στη συνέχεια κάθε ομάδα θα πρέπει να προμηθεύεται από μόνη της το βιοκαύσιμο που θα χρησιμοποιεί.

Με βιοκαύσιμα θα κινούνται και άλλα αγωνιστικά σε άλλα πρωταθλήματα, μέχρι και στο πανευρωπαϊκό των φορτηγών, όπως δήλωσε ο Jean Todt. Δεν υπάρχει αναφορά για το WRC. Στο σημείο αυτό να πούμε πως ήδη η Porsche έχει ανακοινώσει πως εξελίσσει το δικό της συνθετικό καύσιμο eFuel που θα το έχει έτοιμο έως το 2022 και πιθανότατα θα το χρησιμοποιήσει στο Le Mans που επιστρέφει το 2023.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button