NEA

Το Ford Escort MK2 επιστρέφει!

Δύο εταιρίες από τη Μεγάλη Βρετανία αποφάσισαν να αναπαράγουν το κλασικό Escort MK2, δίνοντάς του μία δεύτερη ευκαιρία να ξανακυκλοφορήσει καινούριο!

Σαν είδηση αυτή ακούγεται τουλάχιστον παράξενα, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο του 1974… Αναλογιζόμενοι όμως την ιστορία του και το impact που είχε επί πολλές δεκαετίες στους αγώνες, η επιστροφή του Escort MK2 δεν μπορεί παρά να χαροποιήσει πολλούς οπαδούς των ράλι.

Για να είμαστε ειλικρινείς, πίσω από αυτή την απόφαση δεν κρύβεται η ίδια η Ford αλλά δύο εταιρίες από τη Μ. Βρετανία, οι MST Cars και Motorsport Tools. Αυτές θα αναλάβουν να παράξουν το αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι ένα εξ ολοκλήρου καινούριο. Θα βασίζεται στα αγωνιστικά του Group-4 αλλά θα διαθέτει και άδεια κυκλοφορίας (τουλάχιστον στο Ηνωμένο Βασίλειο) για χρήση στο δρόμο.

Το MST MK2 Escort θα διαθέτει ένα ενισχυμένο αμάξωμα, με ενσωματωμένο roll cage, φρένα της AP και οι αναρτήσεις της Bilstein. Κάτω από το καπό του θα κρύβει ένα 2,5λιτρο κινητήρα Duratec, απόδοσης άνω των 200 ίππων, σε συνδυασμό με κοντό κιβώτιο ταχυτήτων και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Για όσους τώρα ζητούν πιο δυνατές συγκινήσεις, μπορούν να το επιλέξουν με ένα ισχυρότερο, δίλιτρο μοτέρ της BDG, 230+ ίππων ή με ένα κινητήρα 2,5 λίτρων Millington Diamond, ισχύος άνω των 300 ίππων! Στην τελευταία περίπτωση υπολογίστε επίσης ένα εξάρι, σειριακό κιβώτιο, καθώς επίσης και υδραυλικό χειρόφρενο, από το βασικό εξοπλισμό.

Η παραγωγή του MST MK2 Escort αναμένεται να ξεκινήσει εντός των προσεχών μηνών, ενώ οι προβλέψεις μιλάνε για περίπου 12 οχήματα ετησίως. Το κόστος θα ξεκινά περίπου από τα 72.000 ευρώ (προ φόρων) και θα ανεβαίνει, ανάλογα με τα κέφια του αγοραστή.

Εάν για παράδειγμα θέλετε wide body, αγωνιστικούς λασπωτήρες, επιπλέον φώτα μπροστά, ενισχυμένους προφυλακτήρες safari ή οτιδήποτε άλλο, θα έχει επιπλέον χρέωση. Κάτι όμως που θα αξίζει, δεδομένης της μοναδικότητας του αυτοκινήτου που θα λάβετε. Και να μην ξεχάσουμε, για όσους το προτιμούν, μπορούν να λάβουν το αυτοκίνητο και με το αμάξωμα του Escort MK1…

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!