NEA

Τα ηλεκτρικά Opel Corsa-e OPC και Mokka-e OPC θα έχουν ίδια ισχύ

H γερμανική εταιρία ετοιμάζει σπορ εκδόσεις τόσο για το Corsa-e όσο και για το Mokka-e. Δίχως αλλαγές στο σύστημα πρόωσης των 136 ίππων.

Όπως για πολλές εταιρίες, έτσι και για την Opel τα «γκάζια» στις μικρότερες κατηγορίες τελειώνουν. Τόσο λόγω κόστους, όσο και λόγω ρύπων. Έτσι, η εύκολη λύση είναι να δημιουργήσουν σπορ εκδόσεις των υπαρχόντων ηλεκτρικών εκδόσεων Corsa-e / Mokka-e βελτιώνοντας την ανάρτηση, τα φρένα, το τιμόνι κα. Ταυτόχρονα, θα υπάρχουν και οι σχετικές σπορ αναβαθμίσεις, τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό.

Και ενώ μια συμβατική έκδοση OPC με κινητήρα καύσης θα απαιτούσε ένα ισχυρότερο διαφορετικό μοτέρ με πολλές βελτιώσεις, στα ηλεκτρικά OPC δεν θα συμβεί το ίδιο. Βλέπετε, η ένταση και η απόδοση της ισχύος ενός σερβοκινητήρα μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με τα ηλεκτρονικά ισχύος και την διαχείριση που έχει. Για αυτό και οι επιδόσεις σε ένα ηλεκτρικό, από οδηγικό προφίλ σε προφίλ (π.χ. από το νορμάλ στο σπορ), είναι πολύ διαφορετικές σε ένταση και αίσθηση. Ειδικά όταν η απόδοση της ροπής είναι εντελώς γραμμική, δίχως να μεσολαβούν κιβώτια και γρανάζια.

Με άλλα λόγια: είτε υπάρχει ένα μικρότερο σε ισχύ ηλεκτρικό μοτέρ, είτε ένα μεγαλύτερο, δεν υπάρχει σημαντική διαφορά σε κόστος ή σε επιδόσεις. Η διαφορά για τον κατασκευαστή ενός σπορ EV μοντέλου έχει να κάνει κυρίως με την μπαταρία και την διαχείριση της. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Auto Express πέρα από την απαράλλαχτη ισχύ με τα απλά Corsa-e και Mokka-e με τους 136 ίππους, δεν γίνεται κάποιος λόγος για μια διαφορετική μπαταρία από αυτή των 50 kWh. Αν ισχύει αυτό προφανώς τα ηλεκτρικά OPC δεν θα ξεφύγουν σε βάρος, αλλά θα έχουν μικρότερη αυτονομία.

Περισσότερα θα μάθουμε προσεχώς αφού το λανσάρισμα των OPC εκδόσεων των Opel Corsa-e και Mokka-e θα γίνει σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα. Πάντως, το σίγουρο είναι πως τα γρήγορα «μικρά» αλλάζουν πρόσωπο όπως και η γενικότερη έννοια της σπορ οδήγησης. Χαρακτηριστικό είναι πως το επόμενο Astra OPC θα είναι ένα plug-in υβριδικό με 400 άλογα για να αποτελέσει τον αντίπαλο του VW Golf GTE.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!