Το νέο αγωνιστικό της Toyota για την κατηγορία Hypercar εφοδιάζεται με έναν twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων.
H Toyota Gazoo Racing δηλώνει πανέτοιμη για το πρωτάθλημα αντοχής στο WEC (World Endurance Championship). Η ιαπωνική ομάδα κυριαρχεί τα τελευταία δύο χρόνια στο WEC (πρωταθλήματα 2014, 2019, 2020) και στο Le Mans (2018, 2019, 2020). Ωστόσο, από φέτος θα υπάρχει η νέα κατηγορία Hypercar με μεγαλύτερο και πιο έντονο ανταγωνισμό.
Για αυτό το νέο αγωνιστικό GR010 HYBRID εφοδιάζεται με έναν V6 3.5 βενζίνης στον πίσω άξονας, ο οποίος με διπλό turbo αποδίδει 680 ίππους. Στον μπροστινό άξονα υπάρχει ένα ηλεκτροκινητήρας/ γεννήτρια 272 ίππων που έχει εξελιχθεί από την Aisin και τη Denso. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση διαμορφώνεται στους 680 ίππους.
Αξιοσημείωτο είναι πως χάρη στον εξελιγμένο ηλεκτρονικό έλεγχο του υβριδικού συστήματος, όσο μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή του ηλεκτροκινητήρα, τόσο μειώνεται αυτή του βενζινοκινητήρα. Οι νέοι κανονισμοί επιβάλλουν την ύπαρξη ενός μόνο αεροδυναμικού συνόλου με ένα μόνο μεταβλητό στοιχείο, το οποίο για την περίσταση είναι η πίσω πτέρυγα (ακολουθούν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά).
Η σύνθεση των οδηγών είναι η ίδια περσινή και απαρτίζεται από τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López για το αγωνιστικό #7 GR010 HYBRID. Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley θα πιλοτάρουν το αγωνιστικό με το νούμερο #8.
Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου από τα 1.000 μίλια του 4ωρου Sebring, όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω εικόνα. O 24ώρος του Le Mans έχει προγραμματιστεί για τις 12-13 Ιουνίου και εφόσον δεν υπάρξουν αλλαγές στο πρόγραμμα λόγω της πανδημίας.
GR010 HYBRID Technical Specifications | |
Bodywork | Carbon fibre composite |
Gearbox | Transversal with 7 gears sequential |
Driveshafts | Constant velocity tripod plunge-joint driveshafts |
Clutch | Multidisc |
Differential | Mechanical locking differential |
Suspension | Independent front and rear double wishbone, pushrod-system |
Springs | Torsion bars |
Anti roll bars | Front and rear |
Steering | Hydraulically assisted |
Brakes | Akebono mono-block alloy callipers with carbon ventilated discs |
Rims | RAYS magnesium alloy, 13 x 18 inch |
Tyres | Michelin radial (31/71-18) |
Length | 4900 mm |
Width | 2000 mm |
Height | 1150 mm |
Weight | 1040kg |
Fuel capacity | 90 litres |
Engine | V6 direct injection twin-turbo |
Valves | 4 per cylinder |
Engine capacity | 3.5 Litre |
Fuel | Petrol |
Engine power | 500 kW / 680PS |
Hybrid power | 200 kW / 272PS |
Battery | High-powered TOYOTA lithium-ion battery |
Front motor/Inverter | AISIN AW / DENSO |