ΑΓΩΝΕΣ

Το Toyota GR010 Hybrid είναι ετοιμοπόλεμο για το Le Mans!

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Το νέο αγωνιστικό της Toyota για την κατηγορία Hypercar εφοδιάζεται με έναν twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων.

H Toyota Gazoo Racing δηλώνει πανέτοιμη για το πρωτάθλημα αντοχής στο WEC (World Endurance Championship). Η ιαπωνική ομάδα κυριαρχεί τα τελευταία δύο χρόνια στο WEC (πρωταθλήματα 2014, 2019, 2020) και στο Le Mans (2018, 2019, 2020). Ωστόσο, από φέτος θα υπάρχει η νέα κατηγορία Hypercar με μεγαλύτερο και πιο έντονο ανταγωνισμό.

Για αυτό το νέο αγωνιστικό GR010 HYBRID εφοδιάζεται με έναν V6 3.5 βενζίνης στον πίσω άξονας, ο οποίος με διπλό turbo αποδίδει 680 ίππους. Στον μπροστινό άξονα υπάρχει ένα ηλεκτροκινητήρας/ γεννήτρια 272 ίππων που έχει εξελιχθεί από την Aisin και τη Denso. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση διαμορφώνεται στους 680 ίππους.

Αξιοσημείωτο είναι πως χάρη στον εξελιγμένο ηλεκτρονικό έλεγχο του υβριδικού συστήματος, όσο μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή του ηλεκτροκινητήρα, τόσο μειώνεται αυτή του βενζινοκινητήρα. Οι νέοι κανονισμοί επιβάλλουν την ύπαρξη ενός μόνο αεροδυναμικού συνόλου με ένα μόνο μεταβλητό στοιχείο, το οποίο για την περίσταση είναι η πίσω πτέρυγα (ακολουθούν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά).

Η σύνθεση των οδηγών είναι η ίδια περσινή και απαρτίζεται από τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López για το αγωνιστικό #7 GR010 HYBRID. Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley θα πιλοτάρουν το αγωνιστικό με το νούμερο #8.

Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου από τα 1.000 μίλια του 4ωρου Sebring, όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω εικόνα. O 24ώρος του Le Mans έχει προγραμματιστεί για τις 12-13 Ιουνίου και εφόσον δεν υπάρξουν αλλαγές στο πρόγραμμα λόγω της πανδημίας.

GR010 HYBRID Technical Specifications
Bodywork Carbon fibre composite
Gearbox Transversal with 7 gears sequential
Driveshafts Constant velocity tripod plunge-joint driveshafts
Clutch Multidisc
Differential Mechanical locking differential
Suspension Independent front and rear double wishbone, pushrod-system
Springs Torsion bars
Anti roll bars Front and rear
Steering Hydraulically assisted
Brakes Akebono mono-block alloy callipers with carbon ventilated discs
Rims RAYS magnesium alloy, 13 x 18 inch
Tyres Michelin radial (31/71-18)
Length 4900 mm
Width 2000 mm
Height 1150 mm
Weight 1040kg
Fuel capacity 90 litres
Engine V6 direct injection twin-turbo
Valves 4 per cylinder
Engine capacity 3.5 Litre
Fuel Petrol
Engine power 500 kW / 680PS
Hybrid power 200 kW / 272PS
Battery High-powered TOYOTA lithium-ion battery
Front motor/Inverter AISIN AW / DENSO

 

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button