ΑΓΩΝΕΣ

Το Toyota GR010 Hybrid είναι ετοιμοπόλεμο για το Le Mans!

Το νέο αγωνιστικό της Toyota για την κατηγορία Hypercar εφοδιάζεται με έναν twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων.

H Toyota Gazoo Racing δηλώνει πανέτοιμη για το πρωτάθλημα αντοχής στο WEC (World Endurance Championship). Η ιαπωνική ομάδα κυριαρχεί τα τελευταία δύο χρόνια στο WEC (πρωταθλήματα 2014, 2019, 2020) και στο Le Mans (2018, 2019, 2020). Ωστόσο, από φέτος θα υπάρχει η νέα κατηγορία Hypercar με μεγαλύτερο και πιο έντονο ανταγωνισμό.

Για αυτό το νέο αγωνιστικό GR010 HYBRID εφοδιάζεται με έναν V6 3.5 βενζίνης στον πίσω άξονας, ο οποίος με διπλό turbo αποδίδει 680 ίππους. Στον μπροστινό άξονα υπάρχει ένα ηλεκτροκινητήρας/ γεννήτρια 272 ίππων που έχει εξελιχθεί από την Aisin και τη Denso. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση διαμορφώνεται στους 680 ίππους.

Αξιοσημείωτο είναι πως χάρη στον εξελιγμένο ηλεκτρονικό έλεγχο του υβριδικού συστήματος, όσο μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή του ηλεκτροκινητήρα, τόσο μειώνεται αυτή του βενζινοκινητήρα. Οι νέοι κανονισμοί επιβάλλουν την ύπαρξη ενός μόνο αεροδυναμικού συνόλου με ένα μόνο μεταβλητό στοιχείο, το οποίο για την περίσταση είναι η πίσω πτέρυγα (ακολουθούν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά).

Η σύνθεση των οδηγών είναι η ίδια περσινή και απαρτίζεται από τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López για το αγωνιστικό #7 GR010 HYBRID. Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley θα πιλοτάρουν το αγωνιστικό με το νούμερο #8.

Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου από τα 1.000 μίλια του 4ωρου Sebring, όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω εικόνα. O 24ώρος του Le Mans έχει προγραμματιστεί για τις 12-13 Ιουνίου και εφόσον δεν υπάρξουν αλλαγές στο πρόγραμμα λόγω της πανδημίας.

GR010 HYBRID Technical Specifications
Bodywork Carbon fibre composite
Gearbox Transversal with 7 gears sequential
Driveshafts Constant velocity tripod plunge-joint driveshafts
Clutch Multidisc
Differential Mechanical locking differential
Suspension Independent front and rear double wishbone, pushrod-system
Springs Torsion bars
Anti roll bars Front and rear
Steering Hydraulically assisted
Brakes Akebono mono-block alloy callipers with carbon ventilated discs
Rims RAYS magnesium alloy, 13 x 18 inch
Tyres Michelin radial (31/71-18)
Length 4900 mm
Width 2000 mm
Height 1150 mm
Weight 1040kg
Fuel capacity 90 litres
Engine V6 direct injection twin-turbo
Valves 4 per cylinder
Engine capacity 3.5 Litre
Fuel Petrol
Engine power 500 kW / 680PS
Hybrid power 200 kW / 272PS
Battery High-powered TOYOTA lithium-ion battery
Front motor/Inverter AISIN AW / DENSO

 

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button